Vis full versjon : Flere som ikke klarer å holde inne magen?
Magen vokser nå. Det merker jeg. Har jo ikke akkurat liten mage fra før, men nå er det en hardere kul. Og det er jo litt morro da :D
Gleder meg til den synes godt! Og det ikke er tvil.. Men, det er nok noen mnd. til.
Magen kommer vel fortere nå som det ikke er så lenge siden sist den ble stor:???:
Masse :klem: :klem: fra oss i 10+5
Hadde jeg ikke vært til ultralyder, ville jeg mistenkt tvillinger, jeg!
Magen poppa ut da jeg var drøye åtte uker på vei. I dag har jeg tolv fullgåtte uker bak meg og en stor mage foran....
Spesielt om kvelden er magen flott. Da blir den stooor og stinn. De som er vant med gravidemager himler med øya når jeg forteller at jeg ikke er mer enn tre måneder på vei.
Det meste av den store magen skyldes nok at jeg har ekstremt foranliggende livmor.
Jeg har ingen baby dypt inne i buken, nei.
Cirkeline
05-09-2002, 15:45
Her også!!
Må ha buksene åpne når jeg sitter på jobb.... Og jeg er bare 10+4 i dag. Kan oppstå en del pinlige situasjoner om jeg ikke er forberedt på at det kommer folk inn på kontoret... :blush:
:findag: Klem fra Cirkeline og bittebittelille glør (10+4)
Bruk kjole!
Jeg har nesten ikke brukt annet enn kjoler de siste ukene. Slik unngår du stramme strikker eller trang linning.
Alt som sitter over magen føles jo så ubehagelig.
Siden jeg fortsatt vil holde graviditeten hemmelig på jobben, bruker jeg en genser eller en skjorte/bluse over kjolen og slik skjules magen best mulig.
Til og med de fleste trusene mine føles stramme og vonde. Når jeg er i humør til det, går jeg uten truse under kjolen.
Kjempedeilig!
(I hvert fall så lenge høstkulda holder seg unna.)
Fri Flyt For Magen!
Prøver jeg å dra inn magen, blir den littepitt mindre, men den er STOR alikevel. Vet nå hvor livmora går og hvor langt opp den er, og kjenner huden utenpå blir strammere og strammere. Har ikke noe fett på magen fra før som kan "skjule" den litt heller. Men liker magen min jeg da:) Den begynte allerede i uke 6 å ta form, og mannen min kikker beundrende på magen min hele kvelden lang:)
Beate, 13+0
Jeg innbiller meg at alle må se det, men ingen har anntydet noe enda. Prøver å kle meg med litt vide klær, noe som er helt uvanlig til meg å være, så noen mistanker har jeg vel pga. det.
Første gangen var jeg 5 månder (ca.22 uker) på vei før magen var synlig, andre gangen 4 (ca. 18 uker), og nå er den allerede synlig!!!
Siden jeg ikke ønsker å fortelle noe på jobb før det er avklart hvem som må slutte hos oss er jeg jammen glad jeg skal ha to ukers ferie snart. Når jeg kommer tilbake regner jeg med det er opplagt for alle hva som er i vente.
Litago 13+6
Tidl. bruker
05-09-2002, 18:25
jeg har ikke begynt å få noe særlig mage enda....håper den kommer snart, for jeg føler meg liksom ikke så gravid!!! Når man først er itt gravid så hadde det jo vært fint om det syns...bortsett fra litt flesk på magen da:D
Cazandra
05-09-2002, 21:25
Joda, her er magen synlig:D For meg og de som vet;)
Klarer ikke og ha stramme bukser, og må opp med knappen når jeg sitter!
Har to mamma bukser som er gode og gå i nå:)
Herlig og ha en synlig mage da:kidoki:
11+3
Tidl. bruker
05-09-2002, 23:29
Hei jeg har begynt å få litt mage nå. Men gleder meg til den blir enda mer synlig. For mannen min gleder seg sånn til å få godt tak rundt magen. PLuss det at han kan skjenne liv. Det gleder han seg til.
Jeg har ikke beygnt å kjøpe mamma klær ennå. Syns ikke så mye om de klærene H&M har nå. Var mer utvalg sist jeg var gravid.
14+3
:findag:
Synes faktisk det er litt morsomt, for magen har kommet bare de to-tre siste dagene. Spurte mannen min i helga om vi ikke kunne skimte noen antydning, og her i går var den på god vei utover. Rart at det kan komme slik over natten, men det er herlig å vite at det er en liten baby som vokser der inne.
Har jo bare gått ned i vekt, tatt av 8,5 kilo, så det gjør vel kanskje at magen lettere kommer fram nå. Men jeg koser meg ved synet - jeg som til vanlig hater magen min!!!
Lykke til, alle magedamer!!!!
Øyeblikk 14+0
:klapp: :klapp: :klapp:
:baby: :baby: :baby: :baby:
Eg og vil ha!!!
Forrige svangerskap var det ikke mange som så at eg var gravid
Flere av naboene så VELDIG rart på meg første gangen eg var ute og trillet. De hadde ikke sett det i det hele tatt. ( Eg er kraftig bygd og liker veldig godt store klær.)
Det var litt moro de og overaske sånn men denne gangen vil eg ha STOR mage ( selv om det kan være et slitt til og med om du har liten ) sånn at alle ser det!!
Men eg er allerede blitt mye større en hva eg var forrige gang og like langt på veg så kanskje eg får viljen min med denne.
( kommer sikkert til og angre på at eg ville det visst eg får det men det få rvåge seg )
Magen er definitivt kommet. Hurra for mammabukser sier nå jeg, greier ikke bukser som strammer over magen så jeg har vært på en liten shoppingtur:D
Så forresten på noen bilder her en kveld som ble tatt helt på slutten av mitt første svangerskap, grøss og gru, jeg var DIGER:eek: Og med 1,58 på strømpelesten så kommer jeg vel til å se ut som ei kule på slutten denne gangen og. Men det er heldigvis en liten stund til da, nå bare koser jeg meg med den foreløpige lille kulen som har kommet:)
Lonestar
07-09-2002, 21:10
Ikke så veldig mye å skryte av enda akkurat..men den har est litt ut!:o
Nå er jeg 14+3 uker på vei og jeg har ikke klart å bruke vanlige klær siden uke 11-12. Men samtidig er magen min for liten til mine gamle mammaklær! Har heldigvis noen strechbusker fra barseltiden som ble fine nå i nødens stund...:uff:
Klarer ikke klær som strammer over magen når jeg er gravid.:eek:
May-Anita
10-09-2002, 22:47
Jau da, den har no komt;)
Til å være berre 14+3 veker kom den tidleg, men det er berre bra.
Kjenner og liv:klapp: det er så deilig.
Det at eg kjenner liv så tidleg er vel av at dette er nr. tre.
Er nok noe overvektig, så dette blir tungt.
Har slitt med ein kronisk leddsjukdom som har gjort at eg måtte gå på mykje medisiner, og da kom vekta og:( men no tenker eg ikkje så mykje på det, siden det er eit liv inne i den magen, eg så gjerne skulle hatt vekk før ferien he he.
Dette er så spennende.
Klem fra May-Anita 14+3
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.