Vis full versjon : laserkonisering
dere som har hatt en konisering - hvordan forløper svangerskapet hos dere? Komplikasjoner? Særlig hos dere som er rett før fødsel.
Jeg har hatt konisering, pg det gikk greit forrige svangerskap. Gyn sørget for å måle livmorhalsen inneimellom.
Musefisa
22-09-2008, 23:05
Her har det gått problemfritt,men fjernet ikke kjempe mye når jeg var inne til koniseringen..
Var inne til jevnlige målinger frem til 5 mnd sånn ca før jg fikk beskjed om at det var så stabilt at han ikke trengte flere målinger :jupp:
Jeg har hatt konisering hvor de tok ganske mye av tappen min men når jeg var til ny kontroll nå for celleprøve så var gyn litt sjokka for min livmortapp målte ca. 4 cm og det er var hun veldig fornøyde med :jupp:
Jeg bare håper det går greit resten av svangerskapet og at det ikke blir for tidlig fødsel pga koniseringen.
Jeg bare håper det går greit resten av svangerskapet og at det ikke blir for tidlig fødsel pga koniseringen.
ja det var det jeg lurte på, for legen min sa at jeg godt kunne føde før tiden, og at jeg også ville muligens få en lettere fødsel. altså åpningstid.
Jorunn77
29-09-2008, 19:34
Jeg fødte i uke 22+2 pga. konisering. Jeg legger inn ny tråd, les den....om min lille baby Gudmund......
Du kan absolutt føde før tiden ja....fødselen kan gå fortere.....og senere pga koniseringen.
Jeg brukte 16 timer bare på åpningsfasen selv om gutten min bare var 450 gram.
Jeg har mye å si om konisering og graviditet, så vær så snill å lese tråden min, kanskje jeg kan hjelpe noen av dere...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.