Vis full versjon : Verk i ryggen
Jeg går tur ca 30 minutter hver dag. Men i det siste så får jeg veldig vondt nederst i ryggen. Kan derfor ikke gå så langt som 30 minutter. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Bør vel ikke slutte å gå?
Amanda - termin 6.desember
Du skal vel i hvert fall ikke gå etter at det har begynt å gjøre vondt.
Du kan jo forsøke å komme til en behandler - fysioterapeut, manuell terapeut, kiropraktor eller naprapat og se om det er noe de kan fikse.
Jeg går tur ca 30 minutter hver dag. Men i det siste så får jeg veldig vondt nederst i ryggen. Kan derfor ikke gå så langt som 30 minutter. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Bør vel ikke slutte å gå?
Amanda - termin 6.desember
Går du langs veien?
Ulendt terreng er bedre for bekken og rygg! :jupp:
Jeg klarer ikke så mye som fem minutt på asfalt engang før det verker.. I ulendt terreng kan jeg gå ihvertfall 30 min.
Går du langs veien?
Ulendt terreng er bedre for bekken og rygg! :jupp:
Jeg klarer ikke så mye som fem minutt på asfalt engang før det verker.. I ulendt terreng kan jeg gå ihvertfall 30 min.
Ja jeg går langs veien på hard asfalt. Av og til kan jeg kjenne det etter jeg har gått noen minutter - mens andre dager kan jeg gå 20 minutter før jeg begynner å kjenne noe. Veldig irriterenes.
Jeg går frem og tilbake fra toget og til jobben - når magen blir større vil jeg nok tro at jeg må ta bussen til jobb...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.