mamsen27
29-03-2003, 15:43
Det er viktig å snakke med mannen om andre ting enn graviditet og fødsel.Ikke rart de ser på oss som mamma nå,hvis vi bare snakker og snakker om svangerskap,navn osv osv.
Snakk om det dere alltid har pleid å snakke om.Det er også litt dumt å klage hele tiden over bekkenløsning,hodepine,og alt som er plagsomt.
Det er jo ikke "sexy".
Prøv å være litt sexy da,selv om dere er gravide.
Smil og bit tenna i sammen når dere kjenner en plage.
Og for all del Midt under sexakten er det ikke så lurt å si noe som:ÅÅ,den sparket!Vil du kjenne?
Dette var bare noen tanker fra meg.Håper det er gode råd også.
Man må prøve så godt man kan.Vi er jo kvinner,ikke bare mamma`er.Må vise litt av vår kvinne-side.Snakke om sex og lyster slik som før.Jeg vet hvor vanskelig det kan være.
Men det er kanskje verdt et forsøk.
:findag:
Ps:tenk hvor lei vi noen ganger blir av bilprat eller fotballprat.Vi prøver å virke litt interesserte,og faktisk noen ganger er vi det.Men så blir det for mye prat om det.
Husk at det er vi som er gravide ikke dem.SÅ det er sterkere for oss.
Snakk om det dere alltid har pleid å snakke om.Det er også litt dumt å klage hele tiden over bekkenløsning,hodepine,og alt som er plagsomt.
Det er jo ikke "sexy".
Prøv å være litt sexy da,selv om dere er gravide.
Smil og bit tenna i sammen når dere kjenner en plage.
Og for all del Midt under sexakten er det ikke så lurt å si noe som:ÅÅ,den sparket!Vil du kjenne?
Dette var bare noen tanker fra meg.Håper det er gode råd også.
Man må prøve så godt man kan.Vi er jo kvinner,ikke bare mamma`er.Må vise litt av vår kvinne-side.Snakke om sex og lyster slik som før.Jeg vet hvor vanskelig det kan være.
Men det er kanskje verdt et forsøk.
:findag:
Ps:tenk hvor lei vi noen ganger blir av bilprat eller fotballprat.Vi prøver å virke litt interesserte,og faktisk noen ganger er vi det.Men så blir det for mye prat om det.
Husk at det er vi som er gravide ikke dem.SÅ det er sterkere for oss.