Vis full versjon : Har dere blitt hormonelle?
Tidligere bruker
05-09-2002, 16:28
Jeg har blitt!!! Til de grader. Tåler ingen ting.
:gal:
Isabell@
05-09-2002, 16:31
Har i det hele tatt ganske milde symptomer på at jeg er gravid foreløpig. De siste dagene har det blitt sterkere.... mer trøtt og ømmere pupper, så da kommer det vel for fullt snart tenker jeg.
Tidl. bruker
05-09-2002, 16:41
Merker godt at jeg tåler mindre, særlig når jeg er sliten. Jeg har ikke så mye tålmodighet fra før så nå har jeg vel ikke noe igjen. Jeg prøver å ikke la det gå utover 2-åringen min, han kan jo ikke noe for dette.
Ja, det er kanskje derfor lunta mi har vært så kort de siste dagene:uff:
Vel, det er det stakkars mannfolket mitt det går utover, men han er så snill atte:):D
Vet ikke helt om jeg er hormonell eller litt rar fordi alt dette er så nytt - det er så mye å tenke på!
Hadde et raserianfall her for litt over en uke siden (før jeg visste at jeg var gravid)... har hatt flere "diskusjoner" med mannen min i de siste dagene... men ingen gråtetokter ennå...
Iallefall har jeg mange tanker som raser rundt i hodet!:)
Det blir kanskje værre også? :gal2: - er foreløpig "bare" 4+3...
Nei ikke noe mere enn ellers:uff: !!! Håper ikke jeg blir så ille, stakkars sambo da...
Mitt farlige humør gikk over da jeg skulle hatt mensen (sånn ca.) Dette skjedde også når jeg gikk med datteren min, og jeg håper det er et godt tegn for meg :klapp:
Jeg har nettopp avsluttet en gråtetokt pga. en filleting, mens datteren min og mannen min så storøyde på. Kan ikke huske at jeg var så ille sist, men man glemmer jo fort:)
Malla
JA lunta mi er blitt en del kortere...er ikke så tolmodig som jeg var:uff:
Men det er ikke så veldig plagsomt enda da:p
:findag: Klem Amn (termin den 19 mai)
tenner jeg for ingenting, krangler med pappa hele tiden og ender opp i armene til gubbben min og griner som en foss!
Ok, pappa er fryktelig sliten nå og har kort lunte og nå, så det hjelper ikke at jeg og har kort lunte...
Heldigvis er gubben forståelsesfull og blir ikke sur på meg for det.
Nå har kvalmen kommet, hele dagen lang, så jeg må småspise hele tiden for å holde den borte. Og da er jeg ikke i særlig i form til å krangle.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.