PDA

Vis full versjon : Vogn, igjen...

Hanneelisa
05-09-2002, 17:44
Hei!
Ser det er flere enn meg som sliter litt med å finne den "perfekte" vognen....... Det er så mye fint der ute..... (Og noe ikke fult så bra)

Er det noen her som har noe erfaring med teutonia- vognene? Har nemmelig falt helt pladask for Y2K-M vognen, men det er ikke så mange her som har sagt noe særlig om de....

Noen som har noen synspkt. på babys kjøretøy??? Er teutonia noe særlig?

Hanneelisa og Lille inni magen;)

Tidl. bruker
05-09-2002, 18:14
.

Tittei
05-09-2002, 19:12
...kjøpte i mars i år, og allerede etter 2 1/2 mnds bruk var stoffet stygt og rufsete (etter kun en vask). I tillegg var softbagen vi hadde trang når den lå i vogna, også var den liten under synes jeg(handlekurven) og fjæringen var dårlig. Vi hadde kombivogn med fire små hjul foran (to og to sammen) og dette var heller ikke så lurt...vanskelig å komme seg opp og ned av fortauskanter osv. Noen jeg kjenner har den trehjulingen du nevner, og de var ganske fornøyd med vogna bortsett fra at skulle de valgt igjen hadde de valgt 4 hjul.
Vi har byttet til en Simo Kombivogn og er endelig fornøyde! God plass, god fjæring og veldig stødig! Og hvis vi trenger ekstradeler tar det bare noen dager å få det, i forhold til mange uker hos Teutonia.

Men, det er sikkert mange som er fornøyde med Teutonia også. Mulig vi har vært ekstra uheldige.

Lykke til i vognkaoset!