PDA

Vis full versjon : Og trøttheten senket seg over Isabella

Isabell@
05-09-2002, 18:51
:sover: :sover: :sover: :sover: :sover: :sover:

Hjelp, så trøtt jeg er idag. Jeg er helt svimeslått. Hvordan skal dette gå, jeg får jo ikke gjort noen ting?

Jaja, det er nå godt at jeg har litt symptomer i hvertfall. Det har jeg jo savnet så langt.

Er det flere som er zombier her?

Qatrine
05-09-2002, 18:53
Nei, ikke riktig enda:)

Men sist svangerskap sov jeg nok i gjennomsnitt 12 - 13 timer hver natt i tillegg til en middagslur. Det sier vel sitt?

Tidl. bruker
05-09-2002, 23:18
Jeg hvertfall trøtt hele tiden. Det er et slit å være på jobben, det er et slit å stå opp hver morgen. Jeg er lei av å være trøtt, jeg har ikke noe sosialt liv og stakkars Rambo-mannen tror vel han bor sammen med Tornerose.

I dag hadde jeg kort dag på jobbe, sluttet halv ti, så i dag sov jeg mens Storebror sov. Det var deilig og jeg MÅ ikke sove nå når klokken er halv ni.

Skal få med meg 71 grader nord, så er det vel god natt.

Tidligere bruker
06-09-2002, 11:02
Trøtt ja: Det er jeg, holder nesten på å forsove meg mange ganger jeg. Sover ca 6 timer pr natt bare, så det er ikke så rart.

Nurre
06-09-2002, 12:06
Merkelig nok så er jeg opplagt om morgenen. Det er jo en pos. forandring ;) Men rundt kl. 13, 17 og 21 så er det som jeg får en knyttneve i "tryne". Blir så trøtt at det nesten kjennes ut som jeg besvimer. Merkelige greier :) Nå er jeg i den situasjon at alle tegne mottas med stor takknemlighet :cool: så her er det bare å pøse på med oppkast og det som verre er :D

Nuta
08-09-2002, 02:28
:sover: :sover: :sover: ååå ja..jeg er så trøtt om dagen jeg også!!
Men det blir ikke mye søvn med ei lita tulle på 6 måneder rundt seg hele dagen!!

Cecilie
09-09-2002, 12:39
Jeg er ganske trøtt jeg og, men var faktisk trøttere i uke 4 og 5, virker som om det er bedre nå, men nå har kvalmen kommet, hele dagen lang...

Hva gjør vi ikke for å få barn, høres så tullete ut, vi utsetter oss for trøtthet, kvalme osv for å får barn og fødselen da ( mann min sinde ord, han kan ikke fatte hvordan kvinnfolk orker dette, og sier at kvinnfolk som får unger er skikkelig tøffe...)

Klem fra Cecilie 6+3

Nuppa
10-09-2002, 21:16
.... det er bare fornavnet!!
Annenhver dag er jeg så heldig at sønnen min er i barnehage,
og da sover mor.:sover:
Men det går sent med husarbeidet ja. Det er ikke uten grunn at Nuppamannen står å bretter sammen klær akkurat nå.
Det er fordi Nuppa er trøtt å giddesløs. :p
Er skikkelig trøtt om natta også, men sover så dårlig.
Drømmer så mye rart!!:bonk:
Derfor er det bedre å sove på dagen, for da sover jeg bedre.