PDA

Vis full versjon : Sliten i underlivet.

marieB
19-10-2008, 18:14
Vet ikke helt hvor dette innlegget passer, men prøver å poste det her:

Jeg har hatt et smerte- og plagefritt svangerskap så langt og har vel det fremdeles, men har de to siste dagene merket en litt anerledes følelse i underlivet underveis og etter lange gåturer. Det er litt vanskelig å forklare, men det dukker opp en følelse som om jeg er vanvittig sliten i underlivet et sted etter å ha hatt meg litt for mange ganger (bortsett fra at det ikke er tilfellet :rødme: ) Det starter kanskje ca 20 min etter oppstart av gåturen og kan henge igje i timesvis etter at gåturen er over. Hva kan dette komme av? Er det noen som har samme erfaring og kan fortelle meg litt hva dette kan være?

harmony
19-10-2008, 18:57
Kan det være bekkenløsningsvondter? :undrer: Eller nedpressfølelse?

-Nurket-
19-10-2008, 19:18
Tenkte også bekkenløsning når eg las.
Har samme følelsen sjølv, og har BL. Føles av og til som "bunnen skal falle ut" :knegg:
Trur det er viktig med knipe-øvelsar for å styrke muskulaturen :) Håpar du ikkje får meir og andre vondtar :)

marieB
20-10-2008, 07:18

Har tenkt tanken selv, men når jeg leser om BL får jeg ikke de symptomene som er nevnt til å passe med meg. Jeg har heller ikke vondt, men er bare sliten der. Nedpress er det ikke. Har hatt det enkelte dager også og det kjennes annerledes.

Hmmm, er ikke redd eller noe sånt noe, det hadde bare vært ok å vite hva det kan komme av :vetikke:

irja
20-10-2008, 07:55
Du har ikke en sånn følelse av du er støl da? Sånn følelse har jeg hatt en liten stund nå. Ikke vondt,men skikkelig støl liksom.

marieB
20-10-2008, 15:32
Du har ikke en sånn følelse av du er støl da? Sånn følelse har jeg hatt en liten stund nå. Ikke vondt,men skikkelig støl liksom.

Jo, det kan godt hende at det kan beskrives som en stølhet, men det er ikke direkte vondt. Hvordan har du analysert din egen stølhet da?

Snuppa83
20-10-2008, 19:34
Jeg sitter med samme følelse, men for meg føles det som om jeg er kjempe sliten fra ca midten av magen og nedover - skikkelig rart. I tillegg sliter jo jeg med fryktelige bekkenvondter da, men aner virkelig ikke hva eller hvor denne følelsen av å være sliten kommer fra :vetikke: