Vis full versjon : Ut i permisjon om 1 uke
Malinmor
12-08-2002, 23:35
Jepp da er jeg klar for permisjon nummer 2, og de blir sammenhengendes disse permisjonene mine :eek: Man har jo full rett til å starte permisjonen 12 uker før termin, hvis man vil. Jeg gjør dette også fordi jeg har Sebastian å ta meg av nå, så det måtte nesten bli slik :D Det blir jo mindre enn 12 uker før i mitt tilfelle da, men man kan gå ut i permisjon så tidlig hvis man ønsker:) Ikke lenge til dere andre henger med på permisjonslasset nå;) Begynner min 2 permisjon neste mandag:p
Måtte fortelle:)
Klem
Vil bare ønske deg n go-start på permisjonen din jeg:)
Det skal nok bli deilig å få tid til å være bare hjemme.
Kos deg med å gjøre istand til den lille keiserinnen din:)
:findag:
Kan tenke meg det er godt å gå ut i permisjon ja :D
For min del blir det vel 100% sm frem til permisjonen starter snart.
Skal bli godt å bare gå hjemme og tenke litt på meg selv.
Kos deg nå frem til den lille kommer :)
Klemmer og koser
29+2/27+6 UL
Ja, det er noen som har det. Begynner å gleder meg til å gå ut i 1 års ferie..*ironisk latter fra en blondine*
Men jeg må nok vente frem til utgangen av september før det skjer, og jeg satser på å jobbe 100 % frem til det. Heldigvis stortrives jeg på jobben og de rundt meg er veldig opptatt av at jeg skal ta det med ro. "ikke løft den, og jeg skal ta den for deg...osv" Snille arbeidskollegaene mine!!:leiseg:
Kos deg i permisjonen, kommer du til å logge deg på her for det?
Pope 30+4
Malinmor
13-08-2002, 12:10
Heisann!
Ja jeg blir her som vanlig jeg:D Det som er så sprøtt er at jeg overlapper den første fødsels permisjonen min som jeg startet i fjor(september)med neste som jeg begynner på nå i august, her kommer barna på løpendes bånd :D
Klem :stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.