Vis full versjon : Abort??
Var på sykehuset i går for tidlig ultralyd, der så vi et lite embryo på 2,2mm. men han så oxo en blod blemme ved siden av embroyet som han sa kansje var tegn på spontan abort, men trengte ikke være det..
Må komme tilbake etter 2 uker for ny kontroll.. jeg ble så nervøs, spurte om det kan ha vært tvilling, men da sa han bare at det ikke var noen holde pungter for det.. Noen som har opplevd noe sånt? Eller noen som vet??:angst:
Har opplevd noe lignende, og det er vel det de kaller for en truende abort. Jeg tok det med ro etter legens anbefaling, og dermed tørket blodansamlingen inn etterhvert. Håper du klarer å slappe av frem til neste ultralyd- selv om jeg vet det ikke er så enkelt:klemme:
Jeg ble sykemeldt til og med Onsdag av fastlegen min.
Jeg blør heldigvis ingenting enda da.. Blødde du?
klem
Jeg ble sykemeldt til og med Onsdag av fastlegen min.
Jeg blør heldigvis ingenting enda da.. Blødde du?
klem
At du ikke blør, vil jeg si er ett bra tegn jeg da. Da kan du jo se det sånn, at hadde du ikke hatt denne tidlige ultralyden så hadde du sluppet å vært bekymret. Tidlig ultralyd har både fordeler og ulemper som så mye annet. Jeg blødde litt sånn til og fra, men aldri "friskt" blod.
Ja det er helt sant.. var så tidlig at en ikke kunne se hjerte aktivitet, derfor må jeg tilbake neste torsdag. kjedelig å vente i 14 dager:mumle:
Jeg er glad jeg ikke blør noen ting, men er nervøs hver gang jeg skal på do, tilfelle det er noe der:noia:.. TAkk for svar;)
Jeg har opplevd dette i svangerskapet jeg er i nå. Hadde blødninger tidlig, og UL viste veskeansamling i livmora. Dette ble forklart med festeblødning som hadde kapslet seg inn.
Lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.