PDA

Vis full versjon : Ny her :)

Boble
01-04-2003, 16:50
Hei!
Fikk lyst til å melde meg inn her også! Jeg har akuratt meldt meg inn i desemberklubben :)

Jeg testet 2 blå i går etter vårt første IVF forsøk, nå håper jeg bare spiren(e) holder seg på plass og vokser som de skal helt til desember.

Jeg er 35 år og mannen min 40!

Ha en god dag

Hilsen Boble (Fanny fra SG), tror jeg er ca 3+6 i dag!

Blåklokke
01-04-2003, 18:46
Hei på deg, og gratulerer så mye med to blå!!!

Akkurat i dette forumet er det som du ser rimelig dødt, men vi er jo flere IVF'-/ICSI'ere litt rundt omkring! Blir kjempespennende å se om det er en eller to der inne ;)! Ønsker deg uansett et langt og lykkelig svangerskap!

Hilsen Blåklokke (19+1), som endelig ble "på tjukka" etter 4. forsøk, denne gang med fryseegg (og for noen egg ;)).

Cyanea
02-04-2003, 15:57
Hei Boble!

Gratulerer i bøtter og spann!!!! :klapp: :klapp: :klapp:
Det er fantastisk, ikke sant?

Jeg ble også gravid etter første IVF-forsøk, og det egget jeg satt inn har vokst seg stort og flott! Jeg er nå 22 + 6, og er fortsatt i himmelen! :D
Særlig nå om dagen - det "spreller" konstant i magen og t.o.m. Cyamannen har fått kjenne!

Takk og lov for at det finnes noe som heter IVF!

Lykke til videre i svangerskapet!

bobla
05-04-2003, 18:04
velkommen skal du være boble!!!!

kan bli litt vrient dette her da vi nesten har samme nick:D :D

gratulerer så mye med spirene!!!!!!

selv har jeg en liten icsi-prins i magen som kommer om ikke så alt for lenge..:D

lykke til videre....

Catalina
05-04-2003, 18:08
Hei og gratulere!

Flott å høre at det lykkes for mange på første forsøk. Selv har jeg et lite ICSI gull i magen som i dag er 7+3. :klapp:

Om du testet positivt i går, og det var testedag, er du da ikke ca 4+0 da? Jeg var det i alle fall på testedagen mener jeg å huske jeg fikk beskjed om fra sykehuset! Men for all del, mulig flere beregninger! :???:

I alle fall, så gled deg til ultralyd, og den har du vel om ikke så alt for mange ukene tenker jeg for å se om det er en eller to bebiser der inne..:baby: