PDA

Vis full versjon : SYKE humørsvingninger!

Dory
10-11-2008, 10:26
Herrligheten sier jeg bare! :stønn:
Jeg har forferdelige humørsvingninger! Noen andre? Er dette normalt?
I går kveld, f.eks., ble jeg plutselig svin hakke forbannet sånn helt uten grunn. Jeg var så sint at jeg skalv og grein. Kjæresten min måtte komme og holde meg fast og roe meg ned.
Jeg turte ikke dra på jobb i dag. Tenk om det skjer mens jeg er på jobb!? :dåne:
Noe så flaut og fælt da. Kan jo ikke gå rundt og grine og fråde av sinne?

Er det noe riv ruskende galt med meg?

jannemor
10-11-2008, 10:58
Jeg har også vært plaget av veldige humørsvingninger, og det er slitsomt! Har klart å holde meg i skinnet på jobben, men stakkars sambo har ikke hatt det så lett. :rødme: Ett viktig ord: Communication! :jupp:
Humørsvingningene har gudsjelov roet seg nå, håper det vil gjøre det for deg også! :klemme:

Lirie
10-11-2008, 11:05
Jeg blir veldig raskt irritert eller rørt.

Samme som Jannemor; klarer å holde meg på jobb ( nesten, ble veldig sur på en vaktmester her om dagen...:rødme: )

Men samboeren min får gjennomgå endel, men jeg prøver alltid å si unnskyld etter et utbrudd... :trasser:

jkb
12-11-2008, 19:01
Eg merkar at eg kan bli irretert og sint over småting..Klarar stortsett å holde meg i skinnet. Men trur kanskje at lærlingen som av og til har vert med meg har merka at visse morgonen er eg litt gretten:mumle:. Men han veit eg er gravid så han takler det fint.
Men det går nok litt ut over samboeren ja...men som regel hjelper det å få det ut:sinna:. Han får nok holde ut ei stund til....

Mjau
19-11-2008, 13:54
Hehe, stakkars... Både dere og mennene deres ;)
Det går sikkert over da :)

Så rart at vi reagerer så mye på de hormonene! Og så forskjellig!

Selv kjenner jeg at jeg kanskje er litt kortere i lunta, men som den hissigproppen jeg er tilvanlig så syns jeg at jeg merker lite forskjell ja... Men jeg vet at jeg blir mindre pratesalig når jeg er kvalm, så det kan hende det kommer her og.
Jeg kjenner nok heller at jeg blir rørt til tårer veldig lett...

Grein i bilen hjem fra legen i dag og... Ikke spør hvorfor, for jeg aaaaaner ikke. Var ikke musikk på radioen engang, hehe....

Det er nok best å være åpen om det slik at de rundt ikke får sjokk i alle fall... :)

mamalisa
19-11-2008, 14:08
Å ja da der var jeg også. Har heldigvis roet seg nå i andre trimester så det er lys i tunellen. :jupp:

Var forbanna på alt mulig og de fikk høre det både på jobb og i butikk-køen. Darlingen hjemme fikk også gjennomgå. Heldigvis har vi stort hus. :knegg:

Nå er det mer at jeg blir så rørt til tårer av alt mulig. Ser på Den store reisen på NRK og griner så jeg rister. :rørt:

Ha ha det skal ikke være greit dette her.

Dory
19-11-2008, 14:19
Huff, det har gått ut over ungene også et par ganger. :leppe: Sitter med konstant dårlig samvittighet...