PDA

Vis full versjon : Sviiiir i magen ....

team
21-11-2008, 12:40
Jeg svir i magen på venstre side i navlehøyde, det svir, så går det bort, å så kommer det igjen, jeg har ingen blødninger, ingen kynnere eller noe, det bare svir innimellom, og har gjort det siden idag morges...
Vondt er det, men ikke grusomt vondt. Å det er ikke leddbånd osv, for det er ikke nedover eller noe sånt, men kun i et område som dekker håndflaten min, å så kommer det når det passer uten andre tegn til noe som helst :vetikke:

er dette noe å bry seg med???

-Boble-
21-11-2008, 12:44
Å !!! Slik husker jeg at jeg også hadde i det forrige svangerskapet.
Det er jo ikke akkurat godt nei :niks: Jeg gjorde ingenting med det. Hadde helt glemt det der jeg :knegg:

team
21-11-2008, 12:47
Ååå, jammen godt å høre at andre også har hatt dette, å at det ikke er "farlig".:jupp:

Takk for at du delte det :klemme:

Var redd at det var morkaken eller ett eller annet jeg :flau: Det svir på innsiden, på samme måte som det gjør når de akuratt har dratt den ut etter en fødsel, syns jeg...

Ningeling
21-11-2008, 18:12
Jeg hadde sånn sviing for noen uker siden. Men den var på høyre side.
Jeg ble sendt til UL for sikkerhets skyld, men de fant ingenting galt.
Jeg hadde hatt litt magetrøbbel på forhånd, og legen mente at det bare var tarmproblemer og at det ville gå over av seg selv. Og det gjorde det. 2-3 dager senere var alle smertene borte. :)

Camille
22-11-2008, 22:41
Jeg har kjent noe som liknet sviing/det å rive av et plaster på innsiden av magen. Det var i navlehøyde og.
Jordmor spurte om magen ble hard samtidig, for det ville den være om det var morkaken som ikke fungerte som den skulle. Min var ikke det..
Uansett.. Ring føden og spør :vetikke: Ikke kjekt å uroe seg :klem:

team
23-11-2008, 10:57
Tusen takk for svar :klemme: Det har gått over nå, å den lille sparker enda, så regner med at alt er iorden, men det var temmelig vondt til tider da det stod på, aldri opplevd det før i et svangerskap.

Får prøve det meste i dette ...