PDA

Vis full versjon : Jeg har fått mage...!

Gaupa
06-09-2002, 00:34
Noen fler?
Vel har jeg hørt at man får tidligere mage med nr 2, men jeg er da bare 8+4 :o

Det er liksom den delen som går fra puppene ned til navlen som bare har est ut :blush:. Den står jo ut som en sperreballong:D! Og jeg har ikke fortalt noe på jobben enda. Nå gjetter de det vel av seg selv snart, for det begynner å bli vanskelig å skjule :D

Camelia
06-09-2002, 00:47
Næhæi! Er det sant? :p
Det var kjapt levert, ja! :D

Tror det er tre, jeg! Tre babyer som skal skrike og bæsje akkurat samtidig! :lol: Eller i hvertfall to!

Skulle ønske jeg kunne si at magen er mage, men jeg tror at de trange buksene for tiden heller skyldes mye godt å spise og at hele midtrabatten har økt noe i omfang... :uff: Skal bli godt når man virkelig får noe å skylde på!

Lykke til med mage og innhold! ;)

Saga
06-09-2002, 13:13
jeg er nemlig innmari oppblåst i magen!! Ser ikke helt pent ut i trange microfiber-topper.......bedre når man får tydelig baby-mage....da kan man gå med sånne klær og bare se søt ut!!!
*hihi*:D :cool:

Tidl. bruker
06-09-2002, 14:11
Jeg venter nr: 2 nå, men det er ikke så synlig ennå. ER 14+5 uker på . KOmmer fremdeles inn i busksene mine. Så har litt å gå på. Men kos å høre at du har fått mage.:D

Frida
07-09-2002, 00:19
Jeg også :)
Magen har bare est ut siste uken :o :o :o
I dag var det en på jobben som spurte om jeg var gravid :p
hun hadde sett at jeg hadde mage:p :p
Gleder meg til jeg ser litt mer gravid ut , og ikke som jeg bare har spist for mye :D :D :D

Klem fra Frida 9+6