Vis full versjon : Hjelp, jeg har feber!!
Gulrotklara
02-04-2003, 15:29
Lurer bare på hva dere andre gjør når dere har høy feber og er " potte tette".
Jeg er ikke av den typen som blir hjemme fra jobb " bare pga av forkjølelse". Det er også vanskelig å erstatte meg grunnet arb. oppg.
Men nå har jeg jo bare ikke meg selv å tenke på lenger, og jeg er redd at det skal være skadelig for barnet.
Hva hadde dere andre gjort?
Jeg får kanskje ringe til legen idag.
Hilsen en feberhet 007 og :baby: som har termin ca. 9. oktober.
Hei - vi har termin samme dag :)
Jeg ligger hjemme med feber for 3. dag på rad. Jeg er normalt ikke hjemme med forkjølelse og feber, men denne ganga synes jeg det var lurt å ta det med ro. Har ikke angret heller (sjefen synes også det var best jeg ble hjemme, selv om vi er inne i en hektisk tid på jobb). Anbefaler deg derfor å ta det med ro og bli hjemme et par dager (det er jobbens problem at du er syk, ikke ditt).
God bedring!
litenida
02-04-2003, 16:34
Hei...
sitter her med feber jeg også, men jeg spiser pinex for å få ned feberen... det er visst bedre for baby'en din at du får ned feberen med pinex enn at du går lenge med feber.
Babyen bli ikke syk når du er syk, den får vel bare antistoffene du produserer, men det er mer behagelig for både deg og babyen å få ned feberen.
pinex er helt trygt, 1-2 tabletter 3-4 ganger daglig over en kort periode skader ikke...
god bedring
-liten i
(24 + 1)
Tidligere Bruker
02-04-2003, 22:34
God bedring. :stakar:
Fostervannet holder jevn temperatur selv om du har feber, og det er derfor ikke noe skadelig for barnet at du er syk.
Håper du blir fort bra igjen, det er ikke noe godt å være syk + gravid. :(
:klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.