PDA

Vis full versjon : Juli/august?

Kanskje, kanskje?
25-11-2008, 01:19
Har en følelse av at det kanskje er en liten spire på veg - veeel, ikke helt planlagt, så det spørs om det kasnkje ikke har vært en defekt apotekvare her. Velger å være anonym hittil, inntil jeg finner ut og evt får fordøyd tanken... Skulle hatt mensen i går (på søndag) og jeg pleier å være VELDIG presis. Har mensenfølelse, men samtidig også den velkjente "kløen" i livmoren jeg har hatt begge gangene jeg har vært gravid før... I tillegg har jeg sinnsykt "signalgul" urin - typisk graviditetstegn hos meg... Fikk også en aha-opplevelse når jeg så meg i speilet i helgen, og syntes at brystvortene igjen har blitt mørkere... Føler meg oppblåst også... Hvorfor ikke ta en test, sier dere? Joda, men jeg får meg ikke til å gjøre det ennå... Har plutselig fått test-sperre. Har bestemt meg for å vente noen dager for å se om kanskje tanta kommer allikevel. Men det betyr jo også at jeg kommer til å fly på do som en gal. Skal se at jeg ikke tør å teste før magen er stor og det sparker? hehe...

Vet ikke hvordan jeg skal lufte det for mannen. Tror han kommer til å bli rimelig svett og klam om jeg er gravid igjen nå, for da blir det to tette. Har ei jente som er født i april. For meg gjør det ikke så mye, tror jeg, men vet ikke om mannen er helt klar for dette. Tror ikke det... Men klart, om det er en spire på veg nå, så blir det jo litt ekstra slitsomt fremover. Heldigvis har mannen en "ståpå-innstilling" og synes ikke abort er en riktig løsning dersom det ikke er prekært. Er man med på leken, får man tåle steken. ;)

Har veldig blandede følelser nå. Både redd og nervøs, men samtidig håper jeg også litt...

Etter terminkalkulatoren, så har jeg termin 4. august om det er en liten spire der nå... Men jeg har kortere sykluser enn 28 dager, som den regner med, så om det er som sist, kan det like godt være slutten av juli, som begynnelsen av august.

Måtte bare få luftet dette et sted nå. Har vært ganske aktiv her inne tidligere, så OM noen skulle kjenne meg igjen, eller ha mistanke om hvem jeg er: "Hysj, hysj". Så inntil jeg får motet til meg å teste, om ikke tanta kommer da, så får vi lure litt alle sammen. ;)

EggoPreggo
25-11-2008, 22:06
Hmm, kan jo høres veldig ut som en liten spire inni der!:jupp:
Vet ikke helt om jeg kan si gratulerer enda, siden du ikke er helt vant med tanken, men det kommer nok, skal du se!
Er selv kun 18 år og fikk et veldig sjokk når jeg så to blå på min testpinne kan du si:angst: men nå går alt bra, og både jeg og faren er veldig spente på UL som vi skal ha på fredag!:jupp:

Håper alt ordner seg for deg - uansett hva som skulle skje!:klemmer:

Orkidè
26-11-2008, 00:15
Ja det hører absolutt ut som om det er noe som skjer ja :jupp:. og jeg vil ønske deg lykke til :klem:

Kanskje, kanskje?
27-11-2008, 22:52
Ingen tante ennå og fortsatt "testesperre"... Har bestemt meg for å teste om det ikke har kommet noen tante innen mandag... ;) Og mannen er fortsatt uvitende... Vil ikke gjøre han nervøs før jeg evt vet sikkert... Vanskelig nok å vite hvordan "break the news", så jeg trenger noen dager til på meg... Begynner å venne meg til tanken og har fortalt mine hemmelige antagelser til veslejenta vår, som jo er mammas beste veninne og som ikke, om hun selv ville, kan sladre... hehe... Ikke at jeg tror hun forstod så mye av mine betroelser, der hun var mest opptatt av å prøve å bite i sine tær. ;)

Kanskje, kanskje?
03-12-2008, 13:11
Da har jeg testa og den blei positiv både 1, 2 og 3 gangen! Mannen ble ikke helt glad, men han venner seg vel til tanken sa han, sjøl om han synes det var veldig upasende nå. Blei litt skuffa over at han måtte ut å drikke når han fikk vite det, men vi fikk sankka om det og løst den knuta.
Har fått vært hos legen også for jeg fikk en mistanke av forskjellige gruner av at jeg kanskje var lenger på vei. Legen har UL apparat sjøl og vi fant ut at jeg har riktig. Det er en tidlig julispire på gang.

Velger å være anonym litt lenger før jeg melder meg inn i juliklubben. Nok en gang høygravid i sommervarme...

team
03-12-2008, 14:35
Da har jeg testa og den blei positiv både 1, 2 og 3 gangen! Mannen ble ikke helt glad, men han venner seg vel til tanken sa han, sjøl om han synes det var veldig upasende nå. Blei litt skuffa over at han måtte ut å drikke når han fikk vite det, men vi fikk sankka om det og løst den knuta.
Har fått vært hos legen også for jeg fikk en mistanke av forskjellige gruner av at jeg kanskje var lenger på vei. Legen har UL apparat sjøl og vi fant ut at jeg har riktig. Det er en tidlig julispire på gang.

Velger å være anonym litt lenger før jeg melder meg inn i juliklubben. Nok en gang høygravid i sommervarme...

Gratulere med spiren :blomst: Håper mannen din venner seg til tanken, å at du får et flott svangerskap :jupp:

Vet hvordan det er å gå høygravid over sommeren, gjorde det i det ene svangerskapet mitt, å akuratt det året var det ekstrem varme her, selfølgelig, sa derfor til mannen etterpå at aldri igjen, så da ble det mai og januar etterpå :knegg:
Men på vinteren er det jo glatt, når fødselen nærmer seg, å det hadde jeg ikke tenkt på, så er noe uansett årstid...:jupp:

sunshine:)
03-12-2008, 17:51
åh, denne syns jeg var litt søt:snill::snill:

åsså at han måtte ut å drikke, selv om du ble skuffa.... bra dere løste det... gleden kommer nok snart:rørt::rørt:

gratulere så masse...:glis::glis:
herlige julesmileys!!:jupp:

Krinoline
03-12-2008, 22:22
Gratulerer så mye! :blomst:
Gleden kommer nok susende snart til mannen din også, skal du se. Bra dere fikk snakka ut om det, i alle fall.
Lykke til videre og alt det beste i svangerskapet!! :klemmer:

Orkidè
03-12-2008, 23:51
Så kjekt da, gratulerer:glis: Er sikker på at mannen kommer nok til å glede seg når han har fått summet seg :blunke: