PDA

Vis full versjon : Fått vite kjønnet på bebisen min....

Puncky
06-09-2002, 01:13
I dag var jeg på kontroll hos legen igjen..

Alt står bra til med både bebisen og meg... Hodet har nå festet seg, og den venter bare på å få komme ut å hilse på mamman og pappan sin... :D

Vi har vært veldig mye frem og tilbake om vi ville vite kjønnet eller ikke.. Hadde i grunnen bestemt oss for å vente... Men i dag sa sambo at dersom vi klarer se det selv, så vil vi gjøre det... Legen viste oss hvor kjønnsorganet var, og printet et bilde... Han sa ingenting... Vi sa vi skulle titte hjemme... Men mens vi satt der så ble vi så veldig opphengt i det bildet, og ville titte hele tida... :bonk: Alt er jo så forstørra på UL nå så sent... Omtrent bare en og en kroppsdel er synlig om gangen ... Så man må tenke litt annerledes. Både sambo og jeg syntes vi så rumpe og en liten guttetiss.... Da sa legen at det vi trodde var rumpe, var testiklene, og vi hadde sett tissen på riktig sted. Når vi ser bildet nå, så ser vi jo tydelig, og syntes selv vi var litt dumme... :blush:

Men man kan vel kanskje ikke være helt 100% sikre heller? Legen sa han har sett det samme kjønnet på de fire siste UL, så da er er det vel sikkert riktig...? :???:

Ja ja, det var den spenninga...! :p

Vi dro rett til Peppes og feiret at det mest sannsynlig er lille Amadeus som gjemmer seg i magen min....

Kos Puncky T-29 (!!!!!!!!) Jippii, det nærmer seg.....

MayaM
06-09-2002, 02:18
Så koz å få vite kjønnet da! Blir vel litt klær i blått nå da? Vi ville så gjerne se det vi, men Tassen er og blir en liten luring. Så vi må bare vente i spenning.

Pope
06-09-2002, 10:38
Ja, ikke sant det er litt deilig å vite hvilket kjønn som kommer ut? Selv om turbanlegen på Bærum sa at jeg ikke fikk gå til rettsak mot ham om han tok feil.... :lol: :lol:

I 7 mnd har vi tenkt ut jentenavn, og nå leser vi guttenavn til den store gullmedaljen. Er nyskjerrig på om det navnet vi finner, passer på den lille som etterhvert skal komme ut.

Klem Pope og lille kråkebolle

Malinmor
06-09-2002, 12:33
Gratulerer med å snart bli en gutte mamma:D Det var gøy!!
Jeg kan forsikre deg om at det blir en like spennedes fødsel alikevel, selv om dere vet kjønnet på forhånd, jeg tro mange tilogemd glemmer å spørre hva det blei rett etter bebisen blei født;) Fordi da er man så opphengt i hvor perfekt og feilfri babyen er:) Selv så glemte iallefall jeg å se etter om Sebastian virkelig var en Sebastian når han blei født, det spurte jeg om leeeenge etterpå:latter: :latter: :latter: :latter:

Ønsker deg lykketil:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

:stakar:

sunniva
06-09-2002, 15:31
Vi fikk vite kjønnet både sist gang og denne gangen og har ikke angret et sekund. Fødselen sist var like spennende. Jeg måtte spørre hva det var for jeg følte meg ikke 100% sikker på at det vi hadde fått vite på ul var riktig, hører jo så mange historier....
:)

Sunniva 34+6

Maline
07-09-2002, 14:03
Grattis med gutten da.......for det blir vel en gutt??!! He he...

ikke meninga å le..men jeg gjør det allikevel...sitter jo med noen rare UL opplevelser selv.....
i uke 27; jada, det ER en jente..
Igår; Det er en GUTT!....
det kommer det som kommer sier jeg bare!!

Knis*

cleo
09-09-2002, 12:33
Jeg har fått vite at jeg har en gutt i magen.....men jeg tror det ikke før jeg ser det!!! Selv om jeg har på følelesen at det er en gutt......

;)

Helen
09-09-2002, 14:03
Heia Puncky!!

Så morsomt med en liten gutt da..
Tror ikke HELT på det før jeg får se det med egne øyne men..

En liten baby blir det iallfall! :D

Takk for sist, forresten!

Det blir spennende å se om du kommer på neste treff!!

Klem Helen