PDA

Vis full versjon : Interessant forskning om opplevelser med bekkenløsning

Miilja
25-11-2008, 21:16
http://www.forskning.no/artikler/2008/november/201942

Mange gravide mener at helsevesenet tar for lett på bekkenplager, og ikke er flinke nok til ta pasientene på alvor, når de forteller om sine plager.

Føler du at du ble tatt alvorlig?

harmony
25-11-2008, 21:29
Absolutt. Jeg får topp oppfølging på alle kanter, av kvalifisert personell.

Zum@
25-11-2008, 21:36
Eg føler vel ikkje at eg blei teken heilt alvorleg av legen min i forrige svangerskap..
Ho sa ingenting om kva eg kunne gjere då eg nemnte at eg var byrja å få ganske så ille bekkenplager. Ho berre ga ei forklaring på korleis bekkenet var blitt sidan eg hadde fått bekkenløysing. Eg spurte sjølv då om ikkje fysioterapaut eller kiropraktor kunne vere noko. Ho sa då at det var veldig lite man kunne gjere, men at eg kunne prøve kiropraktor. Fysioterapaut var ikkje så veldig vits..Men heller ikkje kiropraktor hadde ho noko trua på.
Så eg tok kontakt med kiropraktor, og det viste seg at eg hadde bekkenlåsning, og nesten betennelse på slimposane under setemusklane. Eg kom i grevens tid, sa han, for dette hadde berre blitt verre og verre.
Han stakk nåler i musklane mine, og fant mange muskelknutar.

Eg vart såå mykje betre av dei 10 behandlingane eg fekk av kiropraktoren. Veit ikkje korleis eg hadde greidd meg uten. Bekkenløysing er vel kanskje ikkje så mykje å gjere med (?), men bekkenlåsning kan iallefall behandlast. Og det synest eg legane bør vite.

Sirkeline
25-11-2008, 21:41
Jeg blir i høyeste grad tatt alvorlig av helsevesenet.

Det jeg sliter med derimot, er at som gravid og med bekkenløsning faller en mellom to stoler ifht hjelpemidler fordi:

Har du ikke en kronisk diagnose som har vart i minst to år, har ikke hjelpemiddelsentralen asvaret for meg og hjelpemidler. Da er det kommunen som har ansvaret og de har fint lite de låner ut. Mange ting brukes heller ikke om igjen av hygienetilsyn, så det er mye nødvendige ting jeg ikke får (glider i senga, bekkenbelte, sittepute og lignende som er et must).

Det eneste jeg kan få og har fått låne av kommunen her, er klype og krykker... Sittepute har jeg måttet ordne på annet vis og glider til senga kan jeg bare glemme...

Lille-my
27-11-2008, 07:40
Jeg har absolutt blitt tatt på alvor. Får kjempe god oppfølging fra både lege , jordmor og fysioterapeut.:jupp:

jkb
27-11-2008, 13:17
Eg gjekk til legen min og fortalte om plagene mine men følte at det ikkje vart tatt på alvor. Heldigvis hadde eg jordmord avtale veka etter, ho forsto meg kjempe godt. Fekk 100% svangerskap peng, det vil sei eg slepp å jobbe meir. Hadde berre 3,5 veka att før permisjon uansett.
Men eg veit kva det er, det er berre vondt i underliv og beina når eg går og div stillinger...

kesam
27-11-2008, 13:46
Interessant artikkel!

Eg føler meg godt ivaretatt i dette svangerskapet, eg fekk henvisning til fysio når eg bad om det, men er slett ikkje sikker på om eg hadde fått noko om eg ikkje hadde krevd det sjølv.

I forrige svangerskap fekk eg ingenting, og var ikkje nøgd med oppfølginga. Den forrige legen min var tvert i mot veldig tydelig på at smertene eg hadde var heilt normale, det var ikkje synd på meg, og det fantes ikkje nokon hjelp å få. Og det er trist å tenke på, synes eg, for eg har det mykje betre no som eg gjer bekkentrening to gonger i veka.