PDA

Vis full versjon : Nå kommer magen min jo....

Kwistin
06-09-2002, 01:27
Etter jeg kjøpte den berømte mamma buksen min, har magen min plutselig begynt og vokst, og nå kan mange se at jeg er gravid :) I går hadde jeg vanlig bukse på meg, og vennindene mine måtte glise da de så meg gående mot dem for jeg hadde jo fått mage :)
l
Bare ett minus.... Strekkmerkene kommer og.... De jeg allerede har fra sist graviditet, viser nesten ikke lenger, så de nye ser jeg jo kommer sakte men sikkert i takt med magen....

Jaja... Jeg er 17+0 i dag ---------)---------)-----@ :klapp:

Velvet
06-09-2002, 12:06
Ja nå er det viktig å begynne å smøre magen dere! Begynte tidlig i forrige svangerskap og da fikk jeg ingen strekkmerker! Må en tur på apoteket å se om jeg får tak i samme kremen. Husker bare hvordan den så ut ikke hva den het...

Zara
06-09-2002, 12:22
Hei.

Blomma
06-09-2002, 16:26
Nå sier alle eksperter at strekkmerker kommer fra de aller dypeste hudlagene, der kremer ikke kommer til. Det er vel med strekkmerker som med rynker, man vil helst tro at noe virker:p
Uansett jeg valgte en middelløsning hvor jeg smører meg inn med olje, men nekter å bruke hundrelapper på aniti-strekkmerke-luksuskremer. Tenker å kjøpe støttestrømper også, for om mulig å unngå åreknuter. Skikkelig lekker blir jeg:uff: men det skader visstnok ikke å prøve. Er bare 15+6 i dag så jeg venter noen uker.