PDA

Vis full versjon : Leggkramper !!!

Snoopy
12-08-2002, 23:41
Hei alle der ute!

Jeg snudde meg i natt og våkna med et rykk av vanvittige kramper i leggen:( Sinnssykt vondt!!! Selv om jeg var i ørska så kobla jeg inn at jeg hadde hørt om leggkramper som en " bivirkning":p til svangerskap men fyttirakkern da! Holdt på å skrike ut men klarte å holde meg og sambo hadde ikke merka noenting. Jeg lå helt i ro resten av natta og hadde tendenser til gangsperre i dag tidlig:???: Har ikke akkurat slitt meg ut i det siste, kanskje heller det motsatte ;) så detta forstår jeg ikke mye av nei.

Noen andre som har hatt det samme? Håper jeg får sove i natt.... Hva har detta med en liten baby i magen å gjøre da???

Hilsen
Snoopy
29+6

Malinmor
12-08-2002, 23:49
Jeg også har hatt det slik, og det kommer om natta :( Fy så vondt det er, og man har lyst til å skrike, noenganger har mannen min måtte hjelpe meg å tøye det ut, for å få bort krampa i leggene :gal2: Vet ikke hva det kommer av, og jeg har ikke slitt med dette før :uff:

Vi får krysse fingre og tær på at det bedrer seg snart :)

:stakar:

lotus
13-08-2002, 22:09
Hei Snoopy og Happii!

Jeg har også vært plaget av leggkramper - grusomt... Men så fikk jeg et tips av en venninne - spis kalktabletter (det finnes noen som skal svelges - ikke tygges for de smaker :p ) eller bananer!

Begynte med dette og har (bank i bordet) ikke vært plaget med kramper etter dette!

Verd et forsøk, kanskje? ;)

lotus, 32+6

MøreMia
13-08-2002, 22:25
Smugleser litt fra novemberklubben...
Er ille plaget med leggkramper jeg også og nå tror jeg jaggu det skal spises bananer!:D
Har det bare om natta jeg også og kjenner antydninger til at noe har herja leggene på morgenen når jeg står opp :gal:

Maline
14-08-2002, 00:18
BANANER ER TINGEN!!!!! GARANTERT!!

Helt sant!!

Både i dette sv.skapet og i mitt forrige spiset jeg ca 2 til 3 bananer hver dag, og har ALDRI hatt leggkramper...
fortalte dette i en bisetning til legen, og han bekreftet at dette var pga bananene....innhold av kalium/kalsium osv....
VELDIG BRA!!!
Og nam nam...har forresten smakt på økologiske bananer nå..og de er KNALLGODE OG SØTE OG::::::HERLIG!!!!!

Helen
15-08-2002, 14:34
Jeg har også vært plaget med leggkramper :leiseg: , og de har ikke vært gode nei!!

For ca 2 mnd siden begynte jeg å spise magnesium-kapsler og vips! Krampene var borte i løpet av få dager!!
Jeg spiser endel banan i tillegg, så kanskje begge deler virker inn??

Anbefales!!:D

Klem Helen og lille gullet (:birth: 16okt)