PDA

Vis full versjon : Jordnøttolje- vondt?

Leneli
01-12-2008, 12:43
Har smurt meg med Jordnøttolje et par uker av og på nå.. '
På magen og nedentil..

Men greia er at de siste dagene så kjenner jeg det liksom gjør vondt der nede nesten hele tiden, og kjenner det enda mer ved sex, er liksom "ved inngangen":knegg:
Nesten så den kjennes sår ut:vetikke:

Kan det være Jordnøttoljen som gjør dette?
Noen erfaringer?

cacasform
01-12-2008, 12:48
Ikke vet jeg... men jeg hadde også vond ved sex i går.....:rødme: Men tenkte ikke mere på det ... Må vell prøve meg fram og se om det er jordnøttolja som gjorde det hos meg også....:shock:

Andre som vet kanskje? :vetikke:

Leneli
01-12-2008, 16:19
Dytt dytt:knegg:

Muggi
01-12-2008, 16:34
Veldig mange blir veldig hovne og "fyldige" nedentil når man er gravid, dette pga økt blodgjennnomstrømning. Dette kan gjøre at man blir litt sår og øm. I tillegg er det jo også veldig lett å få soppinfeksjon når man er gravid og ett tegn på det er jo sårhet.

Jeg smurer meg med Weleda sin fødselsforebredende olje og har ikke merket noe sårhet, brukte den sist også.

Jeg blir sår ved samleie fordi det blir en god stund mellom hver gang :knegg: men ettersom jeg har skjønt er ikke det tilfelle hos deg, Leneli :fnise:

Leneli
01-12-2008, 16:43
Muggi:
:flau: skal love deg det er blitt litt forandring der ja.. ehe..
Kroppen begynner å bli litt utøyelig nå så:knegg:

hmm.. ja, kan jo være sårhet pga hoven/fyldig.. Hvis det er sopp, skal det vel synes på flere måter enn ved "vondter"?

cacasform
01-12-2008, 19:22
Jeg blir sår ved samleie fordi det blir en god stund mellom hver gang :knegg: men ettersom jeg har skjønt er ikke det tilfelle hos deg, Leneli

hahaha :fnise: den va virkelig god Muggi!! husker den linken der det ble nevnt :knegg:

Tipper det ikke er sopp Leneli-da får du kløe mm... Det er nokk fordi det t er hovent og fyldig der nede nå :jupp: merker godt det selv... syns jeg er blitt svær der nede...:knegg::knegg::rødme::rødme:

Muggi
01-12-2008, 19:24
Ja, en ustekt saftig beefburger liksom :sparke:

:urk:

cacasform
01-12-2008, 19:48
Ja, en ustekt saftig beefburger liksom :sparke:

:urk:

:kvalm::urk::kvalm:

Ineva
01-12-2008, 20:10
Du er ikke allergisk mot jornøttolje, da? Jeg har aldri brukt jordnøttolje, så jeg vet ikke.

Leneli
01-12-2008, 21:32
:flau: Mobbing i tråden min!!!:Overlegen:

Selvom jeg la denne under Komplikasjoner og Plager, så "alle" skulle kunne svare, så er det bare "Jentene mine" som svarer:humre:

Muggi og Jenta: haha.. kan ikke si jeg har merket en ustekt, saftig beefburger der nede nei, så er nok bare dere som er rare:erte:

Ineva: hmm.. aldri hørt om å være allergisk til det, men for alt jeg vet, kan det jo hende:vetikke:

Menne burde jeg slutte med det, og se om det blir bedre da?
Jeg som liksom skulle være flink til å gjøre dette, for å få bedre tøyelig hud der:noia:

Muggi
01-12-2008, 22:09
Aner egentlig ikke jeg da, jeg har god erfaring med smøring. Hva med å bytte til Weleda sin?

Leneli
01-12-2008, 22:14
Aner egentlig ikke jeg da, jeg har god erfaring med smøring. Hva med å bytte til Weleda sin?
Ja, er en mulighet:jupp: apoteket? pris?

Tidl. bruker
01-12-2008, 22:26
Jeg kjøpte Weleda sin på helsekost. Mener den kostet litt i overkant av 100 kr:gruble:

Teeny
02-12-2008, 01:01
Er du allergisk mot nøtter da? :knegg:

Du kan jo prøve f eks rapsolje (veldig god olje å bruke nedentil - spesielt som glidemiddel) i noen dager og se om ikke det hjelper.

Ellers kjenner jeg meg veldig godt igjen med det at samleie kan være ubehagelig altså :nemlig: Jeg har vært så vanvittig hoven nedentil hele svangerskapet at det skal godt gjøres at mannen har sluppet inn (og det er ikke meg det har stått på, men aussie-girl). Bare det å måtte gjennom en vaginal undersøkelse har vært tortur, for det har vært så hovent (og da har det ømmeste vært ganske langt ute). Så jeg vil anta at det kan være dette som har skjedd med deg også, men hvis det fortsetter kan du jo høre med legen/JM.

Leneli
02-12-2008, 11:30
Teeny:
Ja, siden det er så mange som snakker om at de er blitt hovne og vondt, så er det sikkert det som er skjedd med meg:jupp:

Og nei, jeg er ikke allergisk mot nøtter:knegg:

Muggi
02-12-2008, 12:58
Weleda sin kjøpes på Helsekost og koster litt over hundrelappen.

Teeny; kjenner til det med hovenhet :urk: