PDA

Vis full versjon : Ny kontroll unnagjort!

MayaM
06-09-2002, 01:41
Da var enda en kontroll unnagjort, denne gangen hos legen.

Hadde det ikke vært for en irriterende forkjølelse, så hadde formen egentlig vært ganske bra.

Men her er mine lykketall for denne gang:

Uke: 32+5/31+2 Ul

Vekt: +2 kg (tilsammen + 9,6 kg) Og jeg jubler fortsatt, selv om det er tungt å bære. :klapp:

BT: 95/55. Helt som normalt.

HB: 11,3. Heldigvis har innsatsen med jerntab. hatt sin virkning denne gangen. Jeg har vært flink. :klapp:

Ødem: 0-1. Ikke noe å si på det.

Leie: H. Syntes det var ubehagelig når hun kjente jeg.

Fl/min: 150. Så her går det opp og ned ja.

SF: 28. Legen var førnøyd, men det var ikke jeg. Syntes det var lite jeg. Men nå vet jeg at det ikke er en liten baby som liggerder, bare det at h*n ligger så langt ned.

Ellers har jeg det så bra det går an med feber og rennende nese.... :bonk:

Pope
06-09-2002, 10:42
Hei Maya!

Synes det var fine tall, jeg.

SF målet ditt er jo ikke for lite. Du holder deg jo fint innenfor det grønne området på helsekortet ditt.

Sender deg noen bli frisk vibber , og håper at du snart er på bena igjen.

Ha en god helg!
Klem Pope og lille kråkebolle

sunniva
06-09-2002, 15:23
Synes det var flotte tall jeg.
God bedring med forkjølelsen!:)

Sunniva 34+6

Karius
06-09-2002, 18:30
Synes tallene dine er flotte jeg:)

SF mål på 28 er da ikke sååå lite er det ?

Vet ikke hvor du har ligget til nå på kurven din, men hvis ikke du faller på kurven så er det ingen grunn til bekymring.

Men helt på slutten så er det vanlig å falle litt p kurven fordi ungen ligger da med hodet helt ned i bekkenet:)

Gleder meg til jeg skal på kontroll på tirsdag jeg, da blir det spennende å se hvhor mye jeg har gått opp til nå....
Har på følelsen at jeg har gåytt opp en del siden siste legebesøk for 1 mnd siden.

Har ikke badevekt her hjemme , så jeg får ikke fulgt så nøye med... men der gjør ikke noe.

Spiser sundt og koser meg med litt godis innimellom og det synes jeg er greit jeg;)

:findag: