PDA

Vis full versjon : Melder meg inn her også jeg...

Catalina
03-04-2003, 12:36
Heisann likesinnede!

Melder meg inn hit jeg også, selv om jeg er mest aktiv på "Novemberklubben"

Har et lite ICSI gull i magen, som ble til etter 3 forsøk ved Rikshospitalet. 2 forsøk endte i en SA i desember, så nå krysser vi alt vi har for at det skal klare seg hele veien denne gangen.

Ser det er lite aktivitet her, men pytt sann, det er jo koselig å bare være med!

7+1 i dag :klapp:

Cyanea
03-04-2003, 21:05
Velkommen hit!
Og lykke til med gullklumpen!!!!!

Blåklokke
04-04-2003, 18:48
Mange gratulasjoner fra meg, også:klapp: :klapp: :klapp:!

Forglemmegei
04-04-2003, 23:32
Jeg har også ICSI-gull i magen:D Var heldig og klarte det på første forsøk!! Helt utrolig:D :D
Bra det blir litt aktivitet her synes jeg... Ganske spesiell måte å bli gravid på synes jeg.. :)
Jeg holder til i Desemberklubben jeg da, og er i dag 4+1 på vei!!
Fortsatt morsomt å si:D

Isemor
05-04-2003, 00:56
jeg har ikke sett at det var egen tråd her for IVF mammaèr:D :D
Jupp....ting tar tid her:blush:
Har IVF gull i magen,det var klaff på 1 forsøk ved Haukeland sykehus:)
Er nå 10+0 i dag og nærmer meg den "magiske" grensen på 12 uker:)

Klem fra Isemor og lille underet:hjerter:

Steffen Renè skal bli:storeb: :hjerter: :hjerter:

UL termin 4 november:birth:

:findag:

Gyda
05-04-2003, 01:40
Velkommen hit:D Jeg er ikke så aktiv her inne selv, men jeg er også blant de superheldige med et lite IVF nurk i magen:gladtrist
Tenk at vi endelig skal bli mammaer!

Kos dere med magene alle sammen.

25+0

bobla
05-04-2003, 17:59
gratulerer så mye med gullet i magen, catalina!!!!!:klapp: :klapp:

selv har jeg også en liten icsi-prins, som kom på 2'ndre forsøk, i magen og som har meldt ankomst 7/6. så nå går det med stormskritt mot det endelige møtet med gutten vår!!!

riktig lykke til med voksende mage, denne gangen går det bare bra!!!!!:D :D

Carnita
27-04-2003, 19:33
Stilig med egen side for oss da:)

For oss klaffet det på første ivf-forsøk i Haugesund. Helt utrolig:klapp:

Tiki
27-04-2003, 21:25
Hei Catalina og dere andre.

Jeg ønsker også å si at jeg er her. Vi ble gravide ved 2. IVF forsøk på Riksen. og er nå kommet 5+3 på vei.

Ser at det ikke er så mye aktivitet her inne, men jeg synes også det har vært en spesiell prosess og, "vi har virkelig slitt for det" følelse. Så jeg synes det er godt å ha muligheten å lufte tanker her hvis jeg ønsker.

Stinemamma
28-04-2003, 01:06
Hei alle sammen

Har liksom bare vært i novemberklubben jeg, men jeg hører jo definitivt hjemme her også.
Vi klarte det på 2 forsøk, 1 endte dessverre i en MA, men denne gangen er det en liten ICSI-skatt som har klort seg fast.
Vi har vært på ul og så den lille i uke 8, og onsdag var vi på legetime og da fikk vi høre hjertet. Det var utrolig stort.
Skal prøve å bli flinkere til å titte inn her også, for det er jo veldig spesielt å være IVF/ICSI mamma da syns jeg.

Lykke til til dere alle sammen, kos dere med mangene.

Klemmer

papaya
28-04-2003, 21:40
Vi har en liten AIH- bebiss i magen:klapp:
Det klaffet på første forsøk, og vi slapp dermed å gå hele veien til IVF/ISCI. Men vi fikk da en liten prøveperiode med sprøyter og tabletter vi også.

Hurra for livet!!:klapp: :klapp:

Skal på ultralyd 12. mai
5+0 i dag.