Vis full versjon : Dee har vært på kontroll - igjen ;)
Enda en ny kontroll unnagjort. De begynner å bli hyppige nå!
Uke: 29+5
Vekt: +1,1 kg - totalt opp 8,1 kg (hurra!!)
Bt: 132/78
Hb: 11,8
Urin: P+2 (trolig fordi urinprøven ble tatt litt utpå dagen - hadde ikke tid til å finne glasset på morraskvisten... )
Ødem: 0-1
Leie: H/H (flinke gutter!)
Fl: Tv1 - 140
Tv2 - 150
Igjen veldig godt fornøyd med kontrollen :) Føler meg bare SÅ sprek! Har svømt 500 m for andre gang denne uka, så formen er på topp!
Ha en fin kveld!
Dee og gutta, 29+5
:baby: :baby:
Det var da måte på sprek tvillingmamma da! Her labber jeg rundt som en diger flodhest og må ta pauser i oppoverbakkene med bare èn baby i magen, så sprader du rundt og tar svømmeknappen med to!! Fy skamme seg! ;)
Ja, enig med Lillian - HRMF!!! :p
Fint at alt står bra til med småttisene der inni da! Og ja, det er morro med kontroller, jeg har neste på mandag, og gleder meg - til tross for det "fryktede" SF-målet... Hva ligger du på der Dee? Ifølge bildene av magen din, tror jeg vi er noenlunde likt... Ikke rart alle spør om jeg er sikker på at det bare er én der inni...
Jeg tar forresten ikke blodprøver etter hver kontroll, bare legekontrollene? Er dette vanlig?
Kame 31+2 (6 uker igjen til permisjon i dag! *telle ned*)
SF-målet glemte jeg helt! Det er nå oppe i 36 cm!!! :D
Magen min ser nok ikke sååå stor ut nei - men så er jeg lang også da. Nesten 1,80. Og det er jeg glad for med to småtasser i magen!
Lillian: myyye lettere å bevege seg i vann vettu ;) Må nok innrømme at jeg høres ut som en flodhest i oppoverbakke jeg også!
Dee og gutta, 29+6
:baby: :baby:
Makan til rotehode i dag da!
Kame - jeg går annenhver uke til legekontroll, og da tar de blodprøver. I tillegg går jeg til UL på sykehuset (jordmor+lege) hver 3. uke, og da tar de IKKE prøver :) Bare sjekker at barna vokser og vokser likt, siden SF-målet ikke sier noe om de enkeltes vekst.
Tidl. bruker
06-09-2002, 22:04
Flotte tall dette da ! :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.