PDA

Vis full versjon : Kan jeg melde meg inn her?

Bulle
03-04-2003, 17:09
Hei dere!

Jeg er Bulle og er gravid med tvillinger etter vårt 4 de ICSI forsøk. Gjett om vi er fornøyde! I dag er jeg 9 uker på vei, dvs. termin er vel 8 november. På mandag var vi på UL og så og hørte to hjerter banke. Helt utrolig! Den ene rørte litt på seg også.

Kommer sikkert til å ha endel spørsmål til dere andre etterhvert. Har vært kvalm fra uke 5, så jeg gleder meg til det går over. Hvor lenge var dere kvalme? Når begynte dere å få mage?

Så at enkelte syntes det var litt stille her inne, så vi får håpe at det blir litt mer liv her!

Lykke til alle sammen!

Klem Bulle

Nina70
04-04-2003, 01:43
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: Velkommen, og gratulerer så mye med:baby: :baby:
Kvalmen min kan til tider fortsatt melde seg, men jeg har ikke vært mye plaget av den i det hele tatt. Det verste for meg har vært trettheten.
Buksene mine begynte veldig fort å bli trange, rundt ca uke 12 tenker jeg. Nå, i uke 25, tilsvarer Symfyse/fundusmålet mitt ca 30 cm, omtrent det det skal være når man er i uke30, med ett barn.(Visst vanlig å ligge ca 1-1,5 mnd foran de med ett barn, når du tenker magemålet)
Du har en spennende tid i møte, og tiden går utrolig fort(selv om det ikke føles slik i starten;) )

Anki
04-04-2003, 11:17
Velkommen og gratulerer så masse!!:klapp:

Jeg er fremdeles veldig kvalm og håper som deg at det snart går over :uff: Har ikke lagt på meg noe enda, men magen min er blitt kjempestor allerede. Vet ikke noe om noe mål, men har måttet gå til innkjøp av første mamma-bukse for et par uker siden :p
Skal på første ordinære kontroll neste uke og gleder meg da til å se hvordan jeg ligger an.

Ellers vil jeg bare ønske deg masse lykke til med de to :baby: :baby: .

Klem Anki
11+0

Taurus
04-04-2003, 15:16
Velkommen og gratulerer så mye!!!!!:klapp: :klapp: :klapp:

Joda, vi skal nok få mer fart her inne etter hvert. Jeg er her en tur hver dag, så svarene kommer, om de ikke kommer så fort.

Jeg ble også kvalm allerede i uke 5, og det varte frem til uke 14 tror jeg. Er aldri kvalm lenger, men det hender jeg brekker meg enda, men det går fort over.

Magen er temmelig stor, og symfyse_fundus målet er 25 cm allerede :D
Magen begynte å vokse allerede i uke 10. Ved uke 12 hadde jeg bare to bukser igjen som passet, og ved uke 14 bare måtte jeg kjøpe meg mammabukser. Da var det ikke bønn lenger.

Lykke til med de to små vidunderene.

Klem fra (19+5)

Blåklokke
04-04-2003, 18:10
Hurra, Bulle :klapp: :klapp: :klapp:!

Der er du, jo! Vet ikke om du husker meg fra SG, men jeg husker deg godt. Så supert at du også fikk full klaff!!!!

Ang. kvalmen kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, da jeg har vært så heldig å ikke være kvalm en eneste dag (syntes ikke jeg var heldig de første 3 mnd, for da var jeg på desperat jakt etter graviditetstegn og livredd for en ny MA eller SA). Hold ut, jeg er sikker på at du går bedre tider i møte!

Klem fra

Bulle
05-04-2003, 21:42
Det blir spennende å følge alle sammen her inne! Joda jeg husker deg godt Blåklokke. Merkelig at jeg klarte det også, det har ikke helt gått opp for meg ennå .

Kommer med mer oppdatering senere!

Tina-A
13-04-2003, 18:36
Jeg tror jeg var kvalm fra dag 1... en av de uheldige, og kvalmen forsvant ikke før etter uke 20, men nå er den tilbake igjen.. (lucky me?) Ikke så ille som først da.. :)
Magen min var ikke så stor at det gjorde noe. På ordinær UL i uke 18 (da vi fikk vite at det var to) hadde jeg nesten ikke mage i det hele tatt. Lå under gjennomsnittet på fundusmål.
Men det var ingen grunn til å uroe seg. Nå er jeg like stor som ei venninne av meg som har termin om 3 uker (med 1 :baby: ).
Fundusmål er 33, og begge veier ca 1900g... :)

Tina-A og :baby: :baby:
32+2