Vis full versjon : Jeg Har Juksa!!!!
-Marlene-
06-09-2002, 05:25
I går fant jeg ut til min store fortvilelse at jeg har jukset... jeg har fader i meg trudd jeg har vært en uke lenger på vei enn det jeg er. Og skrevet 34+ 5 og hele pakka.. og i dag kom jeg til 34...
Så fælt å begynne å regne 34. uke på nytt.. føles som ett nedelag dette her... SØREN Å!!!!!
Sakt til alle at jeg kun her 5 uker igjen i dag jeg.. kan jeg skylde på gravid tåka tru??? :uff: hmmm...
Får begynne på nytt jeg da.. :leiseg:
Koz fra marlene 34+1 (kl er etter tolv) ;)
*hehe* :lol: :lol: :lol: :lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Er det det som kan gå under kategorien pre-ammetåke? :D :D Måtte bare le litt (eller det ble en del strekk på smilebåndet nå)
Ukene går fort nok for min del, men jeg innrømmer å jukse litt jeg også. På det viset at jeg benytter 40+2, i stedet for 40+0 uker. Dermed feirer jeg 34+0 idag, istedetfor på søndag!
Klem fra Popsan
Malinmor
06-09-2002, 13:26
Ja disse ukene kan gå litt på kryss og tvers:latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: Jeg har heller ikke klart å følge med på ukene og dagene helt. Nå regner jeg at jeg har 6 uker og 3 dager igjen:D
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :findag:
Hei
Det er godt å se at det ikke er bare meg som surrer
:lol::lol::lol::lol:
Jeg må faktisk spørre gubben han har bedre styring en meg på dager og uker :o :o :o :o
Snus og:baby: 33+6
:findag:
Nei ikke greit å holde styr på det også, vi har jo så mye annet å holde styr på!! :p
Selv så har jeg termin fredagen i kalenderuke 40, så da har det vært lett å følge med på ukene. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok ikke hatt mye peiling...:gal2:
Men 6 uker er jo uansett ikke lenge da, stå på! :klapp:
Kos Puncky T-28
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.