PDA

Vis full versjon : vi har og vært på ultralyd

tårnfrid
13-08-2002, 00:08
Vi var på ultralyd i dag. alt ok så langt. både armer og ben sparket og viftet. Dessverre krøket bebisen seg så mye at vi fikk ikke sett kjønn :(
Det hadde jeg gledet meg sånn til, faktisk ligget våken siden seks i morges for å tenke på.
Men nå må vel uvissheten være en spenning til fødselen, for her vi bor er det ikke mange private klinikken som tar ultralyd sånn uten medisinsk begrunnelse.

Lykke til alle dere andre som skal på ultralyd - det er liksom før og etter tidsregningen.....Alt blir mer virkelig..

Tårnfrid 17 + 5

LeiaOrgana
13-08-2002, 00:13
Jeg må si meg enig, det var en kjempeflott opplevelse. Har gått rundt med et eneste stort flir i hele dag :D

LeiaO

mera
14-08-2002, 11:07
Hei alle sammen!

Jeg har ikke vært så aktiv på disse sidene.. men har fulgt med leeenge..Utrolig fine sider.. kommer til være mer aktiv fra nå av.
Jeg har også "endelig vært på ultralyd, var på fredag 12.aug...det var bare en helt utrolig opplevelse.:baby: Fikk vite at vi får en liten tulle... kan ikke helt tro det... har to gutter fra før.
Jeg fikk ny termin: 6.januar(min mann`s bursdag faktisk):klapp:
(menstermin 10.januar)
klem Mera og lille tulla

tjorven
14-08-2002, 11:19
Hei Jenter.......

Er nå snart en mnd siden jeg har vært til UL, og det har vært lenge synest jeg....
Jeg går hos spesialist, da jeg har et ISCI barn i magen, og da han er privat koster det flesk.
Det som gjør det verdt det er at jeg har hatt utallige Ul, innvendige sådane helt siden 06 uke....

Dette er den eneste gangen jeg ikke har vært hos legen på nesten en uke, så det er litt uvant.....

jeg er i 17 uke når jeg skal neste gang, og det er til mandagen...
Gleder meg ille, håper jeg får se om det er ei lita tulle, eller en liten pjokk ( ikke at det har å stor betydning, altså )

Morgenhilsen fra tjorven og knøttet (15 + 5 )

Eirill
14-08-2002, 16:14
Så flott at alt sto bra til med knøttet i magen!:)

Jeg gleder meg bare til det blir min tur til å lurkikke på Lillebrøster, kun ei uke igjen nå! :baby: