PDA

Vis full versjon : Gratulerer med 34+0!!

Pope
06-09-2002, 11:03
Pope, Stinemor og Tove kan skrive 34+0 idag!!! :klapp: :klapp: :klapp:

Tiden bare suser avgårde, jenter!! Tenk at det bare er 6 uker igjen til den STORE T-DAGEN! Eller skal vi si T-44...? :gal2: :gal2:
Stinemor: Hvilket sykehus var det du skulle føde på?

Superklem fra Popsan 34+0!!! :bonk: :bonk:

Malinmor
06-09-2002, 12:25
GRATULERER SÅ MYE TIL DERE ALLE!!!! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: Tenk som tiden flyr da dere, nå er det bare å sette seg ned å vente.

VM i venting!!! :D :D :D :D :D :D :D

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

:findag:

Tove
06-09-2002, 13:16
Tusen takk og i lige måde Pope :)

Grattis til alle andre også!

Jeg gleeeeeder meg 6 uker igjen!! JIPPIII! :klapp: :klapp:

Klem fra Tove 34+0

Malinmor
06-09-2002, 13:22
Egentlig så slenger jeg med en gratulasjon til meg selv og alle andre også jeg :D :D Fordi jeg er bare en dag bak dere til den store K-dagen :p også er det jo så mange andre her som også har kommet så langt :klapp: Wow..........................Og tenk på de som kan skrive T nå da, de kan jo praktisk talt føde i både neste uker og nårsomhelst.................GOSH...dette blir spennedes!!!! :baby: :baby: :baby:

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

snus
06-09-2002, 13:29
Gratulerer med 34+0 alle tre :klapp: :klapp: :klapp:

Det er en herlig følese for hver uke som går nå begynner det å nærme seg :D :D :D

Gleder meg veldig til å hilse på hybelboeren

Snus og :baby: 33+6

:findag:

Stinemor
06-09-2002, 13:45
Yess, 6 uker er IKKE lenge!!! :eek:

Jeg har motstridende følelser angående at tiden går så fort nå. Jeg vil jo ha ut bebisen snart, men begynner å få "second thaughts" om det der med å føde. :uff: :birth:

Jeg lever fortsatt i håpet om at de kan finne ut en ny lur metode å få ut ungen på som ikke innebærer hverken fødsel eller keisersnitt, og at dette helst skal skje innen min termin....

"HÅPE HÅPE HÅPE" :uff:

Men jeg må nok til pers og skvise den ut som alle andre gjør jeg også. Sukk!

Tenk at folk har begynt å telle ned til fødselen alt- det er nok ikke lenge før det første oktoberbarnet kommer, og da følger vi alle på rekke og rad!!

Pope- jeg skal føde på Ahus ( i alle fall i følge planen) :D

Puncky
06-09-2002, 14:27
Gratulerer så masse til dere alle!! :klapp:

Selv så er jeg så heldig at jeg kan skrive T-28 i dag, en herlig følelse :D

Ja, spennende å se når første baby kommer!

Puncky T-28