Vis full versjon : Har vi virkelig klart å komme til T-?
Hei jenter!
Jeg er helt overrasket over at noen her inne faktisk kan allerede skrive under med T-...
GRATULERER TIL DERE!!! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Synes fortsatt at det er lenge til fødsel, men fikk min store overraskelse her igår, da jeg talte bare 3 uker igjen til min permisjon starter...Herrelighet så dårlig tid jeg har igjen her på jobben. Budsjett, opplæring og de vanlige gjøremålene *phuuu* Hvordan skal vi rekke dette, jenter??
Begynner å kjenne at jeg blir litt stresset bare ved tanken. Nei, det er vel bare å beholde tungen i munnen og la vær med å bite seg i den....
Klem Popsan 34+0
Malinmor
06-09-2002, 12:22
Ja her er det flere med dårlig tid:D Føler at jeg har sååå mye ugjort, før lille babyen kommer til oss:uff: Må shoppe endel først, som å hente vogna vi har kjøpt, voksipose, litt flere klær, enda et stellebord,diverse sengeutstyr, ups....det har gått utrolig fort jenter....synes jeg da;) Får litt " hetta" av å vite ta jeg bare har ca 6 uker igjen:gal2: Men er glad det ikke er lengere tid til alikevel:p
Nå kan vi alle snart skrive T(selv om det blir K - på meg da)
;)
Masse :stakar:
Synes tiden går sakte jeg, men det har sikkert sammenheng med at jeg har vært sykemeldt hele tiden. Men samtidig så har jeg mye jeg må gjøre før babyen kommer. Jeg føler jeg har så god tid - at jeg blir vel ikke ferdig til slutt..... Nei, nå må jeg få vasket alle klærne og kjøpt inn det som mangler. :)
Gleder meg såååååååå til jenta kommer. Kommende storebror også, han er snart 4 år og veldig interessert i babyen som kommer.
Hilsen Sunniva 34+6
:D :D :D
lotus, t-28!!!
:cool:
heldig du er lotus!!!:klapp:
Vi kommer snart etter vi også:stakar:
Skal ikke ha permisjon jeg da jeg er student, og må få med meg mest mulig av undervisningen. Like greitt for jeg tror jeg hadde gått på veggen om jeg skulle vært hjemme og bare VENTET!!:gal2:
Bolla og rosinen, 33+6
Når dere regner T-.... regner dere da med de to dagene? Tenker på at man regner ut 40+2... eller bruker dere bare til 40 uker?
:???:
35+0
(bare 5 uker igjen til termin!!!):D :D
Hei Mette!
Nei, T- ..starter vel fra antall dager til termindato, uavhengig av 40+2 eller ei. Når du så har 30 dager igjen til termin, starter du på T-. Det er bare 30 dager i september. Så jeg starter med T - 30 den 20/9...Da skal jeg forresten på journalskrivning.....
Klem popsan
Buhu.........:leiseg:
Jeg har enda 57 dager igjen jeg. Leeenge til jeg kan skrive T-.
Det er etter UL-terminen da, og jeg bør vel regne etter den.
48 dager til mens-terminen. Leeenge det også.
Verdande
09-09-2002, 18:36
Har termin 8 oktober og teller derfor i dag T- 29.
Etter andre tellemåter er jeg nå 36+1 eller 4 uker og en dag igjen!
Uansett hvordan jeg teller så nærmer det seg, til helgen er den lille fullbåren og etter det kan det komme hvilken dag som helst de neste ukene....
Det er faktisk litt rart:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.