Vis full versjon : Stikking på høyre side???
Lillan82
07-01-2009, 14:39
Hei.
Ble litt mye spørsmål. Men det er så mye jeg lurer på. Er det vanlig å ha stikking oppe på høyre side litt høyere enn navlen når man reider seg??? Nesten samme smerten man har når man har eggløsning bare litt lengre oppe.
Hei hei!
Så tidlig i svangerskapet som du er, har ikke ubehag så langt oppe på magen noe med svangerskap/livmor å gjøre. Livmora di er knapt nok forstørret fra normalen og ligger langt nede i bekkenet ditt enda. :kidoki:
Lillan82
07-01-2009, 15:37
Det er fint. Tenker nok litt for mye nå. Takk for svaret. :rødme: Kjenner etter. Kunne nesten ønske jeg hadde noen tegn på at jeg er gravid. Er bare litt støl i magen. Har hatt en SA før. Så er litt bekymret av meg tror jeg. :sparke:
:klem: Helt normalt å være bekymra. Vær glad for at du ikke merker så mye enda du, du er enda tidlig så det kan komme mange plagsomme symptomer fremover. Det er like normalt å ha mye tegn, som ingen tegn, eller at det svinger litt fra dag til dag. Og det her ikke noe å si for utfallet av svangerskapet. Det eneste to tingene som er viktige er jo tross alt ingen mens og positiv test.
:lykke:
Lillan82
08-01-2009, 07:11
Tusen takk for betryggende svar. Det hjalp. Er jo helt utrolig mange tanker som svirrer rundt. :glis:
Man kan bli helt tussete av alle spørsmål som man lurer på, og spesielt som førstegangs:rabla: Det er da det er kjempeflott med et forum som dette å lufte tanker og få svar:jupp:
Masse lykke til videre med spiren:klemmer:
Lillan82
09-01-2009, 07:04
:rødme: Takk. :lykke: til deg
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.