PDA

Vis full versjon : Bør kanskje komme meg inn hit?

Grete
08-01-2009, 20:30
Jeg er litt treg av meg, og har vondt for å gi slipp på sg. Selvfølgelig mest fordi jeg har en moddeoppgave å gjøre der inne, men også fordi jeg har vært der så alt for lenge Meldte meg inn første gang i juni 2002 og har siden det var mer og mindre aktiv helt fram til nå.

Vår prøverhistorie startet i april 2002, rett før vi giftet oss. Håpefulle og ventende gikk vi aktivt i gang i jakten på en graviditet. Tiden gikk, og vi begynte å bli bekymret for at noe var feil. Søkte kontakt hos legen og ble med en gang henvist til Porgrunn. Der viste seg at mine eggledere var tette og eneste løsningen var ivf. Kjørte igang, og etter 2 uttak og totalt 6 innsettinger sa vi tilslutt stopp.

Heldigvis har adopsjon vært en tanke hos oss hele tiden, så da vi bestemte oss for å droppe siste forsøket, var det ingen tvil om hva vi ville gjøre.

I september 2006 sendte vi søknaden til barnevernet, og våren 2007 hadde vi mange og til tider frustrerende samtaler med barnevernet. Pga rot, ferie, sykemeldinger tok det lang tid før søknaden vår ble sendt til bufetat. Heldigvis var de supereffektive, og godkjente oss 8 dager etter mottatt søknad.

Dette var i oktober 2007. Da var vi forespeilet at det skulle ta 12-15 mnd før vi fikk tildeling. Foreløpig ligger vi ca som nr 20 i køen, og med 2-5 tildelinger i måneden (flest 2), så føles det enda lenge til før det er vår tur.

Korea er forøvrig landet vi venter på.

Apple
08-01-2009, 20:41
Gratulerer og velkommen hit! Med den tildelingsprosessen blir det vel ca som et vanlig svangerskap fra nå?

Jeg hører forøvrig til i septemberklubben.

Grete
08-01-2009, 20:58
Tusen takk for velkomsthilsen. :blomst:

På en måte så "testet" vi positivt i oktober 2007, når vi får tildeling, blir det som å få ul bilde, og så blir hentereisen vår fødsel. Det er dessverre helt umulig å anta hvor langt dette svangerskapet blir, selv om det sniker seg nærmere slutten.

Didi
08-01-2009, 21:21
Sniker meg inn hit og klemmer litt på deg, jeg, Grete :klem:Hyggelig at du rotet deg inn hit - da kan jeg følge med deg den siste biten på veien også :glis:

Grete
08-01-2009, 21:27
:klemme: Skal prøve å være litt flink, ikke det at jeg har noe å oppdatere, annet enn "du har rykket fram en plass i køen".... :blunke:

Smile
08-01-2009, 21:29
På en måte så "testet" vi positivt i oktober 2007, når vi får tildeling, blir det som å få ul bilde, og så blir hentereisen vår fødsel. Det er dessverre helt umulig å anta hvor langt dette svangerskapet blir, selv om det sniker seg nærmere slutten.

Åh, jeg kjenner til sånne laaaange svangerskap. Vi startet på ordentlig i januar 2007:vente:
Men gratulerer masse med tildelingen!! Måtte ventetiden gå så raskt som bare mulig!!

Vi har nå endelig begynt på vårt ordentlige svangerskap - vår surrogat Karen er 9 uker på vei og vi skal på UL neste uke!!! :tøff:
Håper dere slår oss i innspurten nå! :knegg:

Grete
08-01-2009, 21:35
Gratulerer med graviditeten. :klemme:

Vi har ikke fått tildeling enda. :blunke: Håper at den kommer før sommeren, men jeg tør ikke tro det enda. Her er det bare å ta en måned av gangen, vente og se.

Sita
08-01-2009, 21:38
:klem:Velkommen inn hit vennen! Jeg håper det ikke blir så altfor lenge for dere å vente på barnet deres. Jeg gleder meg uansett vanvittig til å følge med dere og etter hvert bli kjent med han eller henne. :heia:

Smile
08-01-2009, 21:39
Gratulerer med graviditeten. :klemme:

Vi har ikke fått tildeling enda. :blunke: Håper at den kommer før sommeren, men jeg tør ikke tro det enda. Her er det bare å ta en måned av gangen, vente og se.
:flau: Godkjenningen var det visst :sparke: (Ble visst litt ivrig der...)
Men jeg håper altså også at TILDELINGEN kommer før sommeren :knegg:

Og takk :)

Grete
08-01-2009, 21:43
Takk Smile, det håper jeg også.

Sita, ja vi er mange som venter. :blunke: :klemme:

prøvepia
10-01-2009, 16:12
Åh, så gøy med flere adoptanter!! :lykkelig:

Jeg har litt vanskelig for å gi slipp på SG jeg også, så jeg frekventerer litt mellom her og der. :sparke:
Men det er jo egentlig her vi hører hjemme nå, vi er jo "gravide" vi også! :jupp:
Svangerskapet vårt er jo lengre enn andre sitt også, så siden vi blir værende her en stund,
så kan vi jo bare slå rot først som sist. :knegg:

Etter å ha regnet kjapt på det :flau: så tenker jeg at det er mellom 4 og 10 måneder til
dere bør få tildeling, ut fra køplass og statistikken over tildelinger,
så da satser vi på sommeren, gjør vi ikke?

Det skal i alle fall bli veldig spennende å følge med deg, Grete. :klemmer:

Grete
10-01-2009, 17:17
Stemmer det Prøvepia, :nikker: vi satser på sommeren. I følge mannen så skal vi få hentebeskjed den 23. juli. Jeg tror vel heller at vi får tildeling rundt den tiden, for hvis vi skal rekke hentebeskjed til da, så må vi få tildeling i begynnelsen av mai, sånn ca, og det tror jeg ikke. Men man vet jo aldri. Denne adopsjonsprosessen er veldig uforutsigbar. Da vi ble godkjent var det ca ett år fra godkjenning til tildeling. Hvis trenden fortsetter slik som i høst, så ser det jo nesten ut som det går mot to år fra godkjenning til tildeling. Så det er godt man ikke vet slikt på forhånd.

Villevilde
10-01-2009, 18:37
Så koselig at du også har rotet deg inn hit!! Jeg venter spent på at dere skal få tildeling!! :klemme: Håper det ikke drøyer lenge nå vennen :klemme:

giz
13-01-2009, 23:48
Så koselig å se deg her inne:klem:
Gleder meg så til den dagen du forteller oss at dere kan reise for å møte deres ønskebarn:rørt:

MorTy
14-01-2009, 20:57
Må jo nesten innom tråden din og sette spor etter meg selv om jeg ikke er av de mest aktive her inne. :jupp:

Koselig å se deg! :kryss: for at mannen har rett mhp tildeling! :kryss:

Sea
14-01-2009, 21:09
Gratulerer så mye med godkjenningen og velkommen hit til snart mamma :snill: Utrolig hvor laaang ventetiden er, det er jammen litt av en prøve dere må igjennom. Ønsker dere lykke til på veien den siste biten, håper den går så fort som mulig, og at dere kan reise å hente en liten hjerteknuser i sommer :snill:

Grete
15-01-2009, 13:29
Tusen takk jenter. :klemme:

Villevilde, så utrolig moro at du også er her inne. :blunke: Tenk at dere venter nr 3. :jippi:

Giz. Jeg har jo fulgt deg hele veien, selv om jeg ikke har lagt fra meg så mange spor på veien. Du står jo foran en utrolig spennende tid nå, bare kort tid igjen til dere drar over og kun en måned til dere får treffe de søte små. Hender jeg er på besøk hos Maysen, kanskje vi må dra igang ett felles treff en gang, slik at vi kan treffes.

Koselig å se deg her inne MorTy. Sliter selv med aktivitetsnivået, selv om jeg sniker rundt både her og på ønskebarn. :blunke:

Sea, tusen takk for hilsen. Ja, det er en lang ventetid vi må gjennom, men jeg regner med at alt det er glemt den dagen vi står der med lille gullet vårt i armene.

Her går dagene bare med til å vente på 1. februar, dvs må vel vente til 2. siden det er søndag den 1. Da kommer et ny oppdatering om hvor mange barn som er tildelt i januar. Foreløpig vet jeg ikke om noen, så det er jo en smule deprimerende, men heldigvis er det enda drøye to uker igjen. :kryss:

Snuppa
29-01-2009, 08:50
Ønsker dere masse lykke til på veien :)

Hera
29-01-2009, 12:40
Så hyggelig å se deg her inne, Grete!
Og så fint å høre at det omsider snegler seg mot tildeling for dere. Høres ut som 2009 blir det året da dere endelig blir foreldre.
All mulig respekt og ydmykhet for den tålmodighet og frustrasjon som nødvendigvis følger et så langt svangerskap. :blomst:

Ønsker deg en hel haug med lykke til i den siste ventetiden.
:klemme:

Luzomor
29-01-2009, 18:31
Ville bare titte innom og grattulere så mye! Dette blir spennende! :jupp: Håper ventetiden ikke blir allt for lang!

MNina
29-01-2009, 18:54
Så spennende. Håper det går kjapt. Gratulerer.
Min søster og snart mann bestemte seg i forrige uke for å gå for adopsjon. så jeg regner med å bli tante om 4 år eller noe. så utrolig kjipt at det skal ta så lang tid.
Masse lykke til!

Thyresse
29-01-2009, 19:02
:klemme: Veldig hyggelig å se deg her inne Grete! Håper virkelig at køen går fort og at det ikke blir flere hindre på veien.

Sita
02-02-2009, 03:35
Bare innom og si at jeg håper virkelig dere får gode nyheter om mange tildelinger i måneden som har gått, så er dere forhåpentligvs enda nærmere målet. :heia:

Grete
03-02-2009, 20:07
Tusen takk for mange og koselige tilbakemeldinger. :klemme: Det varmer å se at så mange følger oss videre.

Pga mye sykdom hos Verdens barn har vi enda ikke fått noen oppdatering på hvor mange tildelinger som har komme i januar. Vet om tre stk fra koreaklubben, men er veldig spent på hvor mange som har komme utenom de tre. Håper jo virkelig at det er flere.

Skulle ringe å høre hvilken plass vi er i køen, men det får jeg heller ikke svar på før saksbehandleren vår er tilbake på jobben igjen.

Smile
03-02-2009, 23:03
Sender noen bli-frisk-vibber til saksbehandleren :vibber:
:lykke: til med fortsettelsen!

prøvepia
04-02-2009, 00:03
Skulle ringe å høre hvilken plass vi er i køen, men det får jeg heller ikke svar på før saksbehandleren vår er tilbake på jobben igjen.

Det der med å følge med på køen er helt utrolig nervepirrende og spennende
og frustrerende og angstfremkallende og herlig og rørende på en gang!!! :rabla:

Og helt uliiiiiidelig når oppdateringene ikke kommer når de skal.

Det har jeg skjønt nå som vi endelig har fått trukket kølapp, vi også. :knegg:

Grete
04-02-2009, 23:05
Endelig kom det oppdatering i dag. Det kom 4 tildelinger i januar, så det er jo veldig oppløftende. Mannen min snakket med VB i dag, og vi ligger ca på 15 plass nå. Det blir jo ulidelig spennnde å se hvor mange oppdateringer som kommer i februar nå. Kanskje vi blir foreldre før sommeren. :kryss:

prøvepia
05-02-2009, 15:53
Så fantastisk!! :jippi:

Håper det kommer minst like mange i februar!
Følger Sør-Korea listen i kronologisk rekkefølge,
eller matcher de innimellom?

Grete
05-02-2009, 21:02
De matcher til en viss grad, men det følger godkjenningslista ganske slavlik. Det varierer kanskje på rundt 5.

mirmel
05-02-2009, 23:13
Jeg bare sniker litt her inne, Grete. Synes det er så utrolig hyggelig å lese at det nærmer seg for dere. Fyttikatta, dette har vært en lang reise, men nå er dere snart ved målet. Verdens beste foreldre til verdens beste gullunge :glis:

Måtte tiden fram til tildeling fly av gårde :klemme:

prøvepia
07-02-2009, 00:53
De matcher til en viss grad, men det følger godkjenningslista ganske slavlik. Det varierer kanskje på rundt 5.

Så om en tre måneders tid så kan det egentlig skje når som helst! :hyper:
Og da skjer det sannsynligvis også i i løpet av tre måneder!
Uliiiiiidelig spennende!! :lykkelig:

Grete
07-02-2009, 10:19
Det kommer selvfølgelig ann på hvor mange tildelinger som kommer framover, men vi håper jo at det blir vår tur om 3 måneders tid.

Fumle
11-02-2009, 14:20
Innom og sniker litt!!! Tenk at deres lange reise er snart ved slutten da :rørt:

Morro at det var såpass mange tildelinger i Januar da :hyper:

Tidl. bruker
19-02-2009, 23:29
Har lest tråden din og ønsker deg så masse lykke til! :)

Charls04
20-02-2009, 00:03
Hei Grete :juhu:

Det skal bli så spennende å følge med deg i denne siste innspurten, som jeg håper blir kortes mulig :klemme:

Grete
22-03-2009, 09:48
Dårlig på å oppdatere her inne ser jeg.

I februar kom det hele 5 tildelinger, og så langt i mars vet jeg om to til. Dette gjør at vi er ca nr 9 på lista nå. Jeg aner jo enda ikke om det er flere tildelinger i mars, da de to jeg vet om var fra noen i koreaklubben. Dessverre er ikke alle koreaadoptanter med i denne klubben, så jeg har jo ikke full oversikt over alle.

Det går iallefall framover. Hvilket tempo vet jeg ikke helt, men vi begynner å føle at det er nært.

Fumle
22-03-2009, 11:06
Så morro!!!!

Så gøy å endelig snart kunne se mållinjen da :rørt:

prøvepia
22-03-2009, 11:15
Det høres ut som det er VELDIG nært, Grete!
Herregud, tenk at du kan være mamma i løpet av et par måneders tid. :rabla:
Utrolig hvor mye man forbereder seg, men likevel får man nok
helt sjokk den dagen telefonen ringer. :knegg:

cholita
22-03-2009, 11:27
Så spennende Grete!
Endelig nærmer det seg med "stormskritt"!

Grete
22-03-2009, 11:57
Fumle, ja mållinja nærmer seg, selv om den på en måte enda føles langt unna. Sikkert en måte å beskytte meg selv på også.

Prøvepia. Tror aldri man kan være helt forberedt på den telefonen nei. :hehehe:

Cholita. Ja vi har jo skjønt det, selv om vi ikke helt forstår hva det innebærer.

Noba
22-03-2009, 14:26
Der var oppdateringstråden din, ja. Dette må jeg jo følge med på. :jupp:

Mokkitrollet
22-03-2009, 17:08
Det nærmer seg med stormskritt nå. Det er ufattelig spennende. Krysser for at telefonen snart ringer..

Solå
22-03-2009, 17:29
Helt utrolig spennende, Grete :heia: Håper det blir mange mange tildelinger snart... :kryss:

Grete
22-03-2009, 17:55
Endelig Noba, så har jeg fått oppdatert, så du kunne finne tråden :blunke:

Mokki. Jeg holder ikke pusten mens vi venter på telefonen, men jeg håper jo at det kommer om ikke alt for lenge.

Solå, tusen takk. Håper virkelig på mange tildelinger jeg også. :klemme:

prøvepia
10-05-2009, 23:01
Hei Grete!

Hvordan går det med dere i dag? Noe nytt? :blafre:

Grete
11-05-2009, 08:06
:blafre: Er du utålmimodig? :fnise:

Siden Prøvepia så diskret hinter, er det vel på tide å stå fram her også.

Vi har fått tildelt en nydelig sønn fra Korea. Han blir 6 mnd nå i mai og er selvfølgelig verdens peneste baby. :rørt:

Nå er det bare å gjøre klart i huset og i begynnelsen av august kan vi reise til Korea for å hente han.

prøvepia
11-05-2009, 09:22
Kunne nesten ikke vente med å juble, skjønner du! :jippi: :lykkelig:

Så herlig at dere er over den verste ventetiden!
Nå har dere en dato å se frem til, og viten om at dere skal bli (er blitt) foreldre! :rørt:
Kan tenke meg han er verdens nydeligste, ja.

Gleder meg til å følge dere i den siste ventetiden,
med alle forberedelser som kommer.

:klemmer:

Villevilde
11-05-2009, 09:29
Oi, så spennende!!!! Endelig er det deres tur... :rørt: Nå ble jeg glad... August er jo ikke lenge til!! og en liten gutt... Kan tenke meg han er nydelig. Gleder meg til å se bilder og å følge med på reisen deres!! Tenk endelig er ventetiden deres snart over.... :klemme: Er så glad på deres vegne!!

Fumle
11-05-2009, 10:25
Åååååååååååå!!! Nå gikk der frysninger gjennom hele meg!!! :rørt:

Så fantastiske nyheter!!! Gleder meg til å høre om reisen og se bilder av snusket :D

Trio
11-05-2009, 11:30
Gratulerer så mykje som mamma til ein liten gut :rørt: :jippi:

Håper tida til august går fort!

Charls04
11-05-2009, 12:38
Endelig :lykkelig:

Gratulerer så mye som mamma til en nydelig sønn :happycry:

Acino
11-05-2009, 13:11
:jippi:
Gratulerer så masse med gutten!!! :blomst:

Kims
11-05-2009, 15:17
:lykkelig: :lykkelig: :lykkelig:

Tommeline81
11-05-2009, 16:30
Gratulerer så mye med en liten gutt :rørt:

Kan jeg spørre hvorfor dere må vente helt til august og ikke hente han nå? Er det pga masse papirarbeid?

Lenemor
11-05-2009, 17:19
Gratulerer så masse med lille gutten :rørt:
Dette er jo helt fantastisk!! Endelig er det deres tur :jippi:
:klem:

MorTy
11-05-2009, 17:57
Siden en godt ting som kjent ikke kan sies for ofte: Gratulerer til dere begge to! Nå er det bare å stå på slik at alt er klart når verdens nydeligste gutt kommer hjem. :D

silkepels
11-05-2009, 19:33
Gratulerer igjen, Grete :rørt:

Muggi
11-05-2009, 19:50
Så fantastisk Grete! Gratulerer såååå mye med en sønn!! :rørt:

Smile
11-05-2009, 21:31
HIPPHIPPHURRAAA!! :lykkelig::klapp::blomst::happycry::danse:
Gratulerer å utrolig mye!

Grete
11-05-2009, 22:28
Kan jeg spørre hvorfor dere må vente helt til august og ikke hente han nå? Er det pga masse papirarbeid?

Først skal det søkes om visum til han slik at han kan komme til Norge, så skal det oversettes og sendes til Korea. Deretter kan siste del av adopsjonen gjøres ferdig. Derfor tar det såpass med tid.

Grete
11-05-2009, 22:29
Tusen takk alle sammen. :blomst: Vi er i lykkerus og kan nesten ikke skjønne at den nydelige gutten virkelig skal bli vår. :elsker:

Tommeline81
11-05-2009, 22:38
Først skal det søkes om visum til han slik at han kan komme til Norge, så skal det oversettes og sendes til Korea. Deretter kan siste del av adopsjonen gjøres ferdig. Derfor tar det såpass med tid.
Takk for svar. 3 mnd går fort, tenk så fantastisk det blir :rørt:

Engle
22-05-2009, 11:03
Litt treg her, men har lest hele tråden nå. Vil bare gratulere så mye med den flotte gutten!! :jippi: Dette blir nok en spennede sommer frem til henting.
Stor :klemme: fra meg

Noba
22-05-2009, 23:38
Åh! :rørt: Så fantastiske nyheter, Grete. Gratulerer så utrolig masse. Å, nå ble jeg glad!

Eivissa
12-06-2009, 14:25
Så utrolig moro! Endelig er det deres tur også. :rørt:
Dette var kjempe gode nyheter. Masse lykke til og jeg håper jeg får se den lille sjarmøren en gang ;)

Grete
12-06-2009, 21:41
Tusen takk jenter. Det nærmer seg, og vi koser oss med ventetiden. Må jo nyte den tiden vi har nå, før huset blir snudd på hodet.

Karette
12-06-2009, 21:45
For en fantastisk følelse det må være å endelig skulle bli foreldre :jippi:
GRATULERER SÅ MYE :lykkelig:

Tinúviel
12-06-2009, 21:48
Gratulerer så mye! Snart er du mamma, Grete! :jippi:

liliana
13-06-2009, 05:51
Gratulerer :blomst:

mariuska
24-06-2009, 20:31
Yaay, gratulerer....!!! Fulgte veldig spent med hele tråden din, og ble så glad over den happy endingen!!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk å hente han:)

Tidl. bruker
25-06-2009, 19:08
Å, så fantastisk heldige dere er! :babygutt: Gratulerer!!!!!
Får tårer i øynene over happy endings...
Lykke til med siste innspurt! :lykke:
Klem fra meg :klem:

Grete
07-07-2009, 18:07
Da har vi endelig fått reisebeskjed. Til mandag setter vi oss på flyet og turen går til Korea. Så om en drøy uke kan vi endelig få treffe sønnen vår. :rørt:

Gyda
07-07-2009, 18:13
Gratulerer så mye og god tur, så utrolig spennende!

Tidl. bruker
07-07-2009, 18:39
Gratulerer, det er fantastisk gøy å høre. :storkg:Jeg håper du får tid til å si litt om hvordan det går og prosessen når dere kom ned, det er så spennende og lærerikt å høre om andres erfaringer til hjertebarnet!
God reise! :klem:

Charls04
07-07-2009, 19:03
Å så gøy Grete :jippi:
Endelig skal du bli mamma :rørt:

Trio
07-07-2009, 19:25
No fekk eg jammen frysningar her! Tenk, om berre vel ei veke har du guten din i armane dine :rørt:

henni
07-07-2009, 19:48
Gratulerer så mye vennen. Tenk, endelig blir du også mamma! :happycry: Du har så mye å glede deg til! Riktig god tur. som du sa, dette er din fødsel på en måte.

Veldig glad på dine vegne

rørt henniklem

Lenemor
07-07-2009, 20:55
Lykke til på den store reisen :rørt:

Kims
07-07-2009, 21:05
Åh! Allerede! :jippi: Så fantastisk! :lykkelig: For en tur dere har foran dere. :rørt:

silkepels
08-07-2009, 00:34
Så gode nyheter, Grete!!!!! Blir spennende å følge med dere på denne fantastiske reisen :rørt:

Puspersille
08-07-2009, 07:49
Så flott! :rørt:
Endelig!

Fumle
08-07-2009, 08:11
:rørt:

Så fantastiske nyheter!!!!!!! :jippi:

Villevilde
08-07-2009, 10:59
oi, det var ikke mange dager nei.. så spennende... Er så glad på deres vegne vennen! :klemme:

MorTy
11-07-2009, 22:46
Endelig! Regner med at det er en smule skrekkblandet fryd hos dere om dagen. :) Håper dere får en flott tur!

Klem fra mannen og meg!

Monkey
11-07-2009, 23:08
Sitter og gleder meg masse med dere jeg!! :rørt:

Husker deg så godt fra tiden på SG,og har hele tiden håpet at ting skulle skje fortere enn dere håpet på!! :jupp:

:klemmer:

prøvepia
12-07-2009, 01:27
Så herlig!! :jippi:

Ønsker dere kjempegod tur, og gleder meg til å høre hvordan reisen har vært når dere kommer hjem.

God tur og kos dere MASSE! :klemmer:

Mokkitrollet
12-07-2009, 10:21
God tur i morgen Grete. Endelig var det deres tur. Lykke til med din "fødsel". Endelig skal dere få møte gutten deres.

Thyresse
21-07-2009, 13:11
Jeg må snike meg inn her og gi deg en kjempestor klem. Gratulerer så masse som mamma! Du er vel på vei hjem med flyet og den lille perfekte familien din nå. Får helt gåsehud bare av å tenke på at du faktisk er i mål!

Håper du får en fantastisk barselstid sammen med lille gullet ditt! :klemme:

Vips_1
21-07-2009, 13:16
Gratulerer så mye! Ett veldig langt "svangerskap" dere har hatt, men nå er dere i alle fall i mål! Håper dere får en fin tid fremover, og kos dere med å bli kjent med lille gutten deres! :)

Grete
14-08-2009, 23:33
Nå har vi vært hjemme i tre uker og i dag kom adopsjonsbevillingen, så nå er nurket norsk, og vårt. :elsker:

nuts
14-08-2009, 23:53
:jippi: gratulerer!!! :jippi:
Så utrolig søt han er da!! Nydelig!! :rørt:

Smile
15-08-2009, 01:20
Gratulerer så utrolig mye Grete!
Han er jo helt bedårende nydelig :wow:
Så ufattelig deilig å være i mål! Ønsker deg og familien all mulig :lykke:

Klem,
Smile

Tári
15-08-2009, 08:52
Guriland for for en herlig tass. Gratulerer så mye Grete!

Mokkitrollet
15-08-2009, 11:28
Gratulerer med en utrolig sjarmerende liten tass. Endelig var du også blitt mamma. stor klem

MorTy
15-08-2009, 23:35
Et skikkelig sjarmtroll ser det ut til. :D

giz
21-08-2009, 21:32
:rørt:

Gratulerer

masse.
Kjempe
herlig
bilde.