Vis full versjon : Hvor ofte sex under graviditeten?
Hvor ofte har dere sex nå under graviditeten?
Hva med "ikke siden to blå"?
Der hører jeg hjemme. Sist også.
Jeg er heldig, mannen klager ikke.
Kanskje inni seg, men jeg blir i alle fall ikke masa på!
Er blitt mer "lysten", jeg :D Må jo nesten tvinge mannen *s*
fabel, 30+4
Uff, jeg har mistet lysten jeg også.......... Men mannen klager heldigvis ikke. Han sier at han skjønner og at han klarer å moderere sexbehovet sitt, til jeg får kroppen min "tilbake". *klappe mannen på hodet* ;)
Loppa & Lille Håp, 19+1.
Mannen til den ene som foreløpig har svart 4 ganger i uken eller mer, er fryyyyktelig heldig... ;)
Her i gården ligger sexlivet i dvale...... Vi har lyst annenhver gang vi (en gang i uka), og tar fryktelig hensyn til hverandre - så det er sjelden mellom slaga, ja!
Tidligere bruker
08-09-2002, 16:32
Jeg svarte 4 ganger eller mer, for jeg er jo tidlig i svangerskapet enda.
Spør meg om 4 mnd!!
:p
Nellevis
08-09-2002, 23:54
Mannen min har vel ikke vært av de aller mest tilfredsstilte på en stund, men jeg har rett og slett ikke hatt lyst...:leiseg:
Men siste uka har vi faktisk slått til med 2 ganger!!!:klapp:
Synes litt synd på mannen - for jeg vet han så gjerne ville ha gjort det litt oftere...
Her går jeg fra å være vill, vakker og våt til enhver tid for å oppnå de TO BLÅ for så å gå fullstendig i dvale etterpå. Har fortalt at det er mulig det blir noe på'n den siste uka i svangerskapet for å få litt fortgang i sakene... :cool:
Nei, spøk til side. Det er trøstesløst lite action i halmen her i gården ja. Har rett og slett ikke lyst. I beste fall blir det kanskje en stund 3 ganger i mnd...
Jeg svarte 2-3 ganger i uken. Sexlysten her i gården har holdt seg inntakt, enda så kvalm jeg har vært :lol: Er vel en av de heldige der ja...
Tidl. bruker
14-09-2002, 13:04
vi ikke var alene.
I forrige svangerskap holdt vi vel på tilnærmet kaniner, men denne gangen... Stakkars mann. Jeg vet han vil, og han vet jeg ikke vil.
Men vi er veldig åpne der, og han firer på "krava" og jeg deltar selv om jeg ikke alltid har så lyst.
Jeg har sagt at i januar, da kan han få så mye han vil, men hvem vil ha sex med en flodhest?!
Klemz
Forrige svanger skap hadde eg null lyst i begynnelsen men etter at eg var kommet halveis var eg klar nesten hele tida.
Sambo syntes det var veldig frustrerende når eg våkna midt på natta etter den drømmer og ville ha en bite ( for å si det sånn ) men han er ikke av de som er de raskeste og når han var klar da hadde det gått over for meg og vi kunne bare legge oss igjen.
Nå dette svangerskapet så har eg null lyst igjen og rekner med at halv veis er det på an igjen men men.
Jeg svarte 3-4 ganger i uka...her ikke mista all lyst selv om jeg er i uke 27. Har vært omtrent sånn i løpet av hele svangerskapet, så jeg er vel heldig??!!Eller kanskje det er mannen min som er den heldige??:p Nå skal det legges til at jeg ikke haqr hatt noen plager heller da...og jeg er heller ikke så veldig stor:)Lykke til alle sammen...Klem
Hadde jeg sett dette spørsmålet for et par måneder siden, hadde jeg svart 4 ganger eller mer....... En av symptomene for min del var økt sex lyst!!
Men nå - føler meg ikke så veldig atletisk akkuratt og Kmannen blir mer eller mindre underernært på det området nå om dagen.
Katta
snart mamma IGJEN !
24-10-2002, 19:03
Jeg svarte 4 ganger i uken eller mer...............
Kanskje jeg er unormal men det tror jeg jammen ikke at jeg vil sjekke en gang for jeg har det så flott så..
Er vel av den typen som er avhengig av sex og har en mann som også er det, elsker å variere og ikke bare ha samleie men også andre måter å stimulere på. Sex lysten min har ikke pleid å dale når jeg har vært gravid heller.
LeiaOrgana
01-11-2002, 18:22
Hos oss er det vel faktisk jeg som er mest ivrig :blush:
Svarte 2-3 ganger i uka jeg... Har blitt det nå siste ukene, fordi sambo jobber så mye :( I tillegg er det oftest jeg som tar initiativet for tiden, aner ikke hvorfor, vanligvis er vi ganske ivrige begge to :p
Svarte 4 ganger eller mere i uka jeg..og sånn har det vært hele svangerskapet.Og like ivrige er vi begge to faktisk :blush:
Klem fra Xina.
camvik76
01-11-2002, 21:02
Maa nok desverre si ikke siden de TO BLÅ .
Synes saa synd paa han men jeg klarer bare ikke. Men
det hjelper vel rett foer terminen eller etter foedselen :)
Lotte-77
07-11-2002, 21:13
Jeg har veldig mye lyst for tiden,men sambo sliter litt av og te.Jeg har bekkenløsning,så han er redd for at jeg skal få vondt.Jeg har sagt at jeg sier fra hvis så,så nå løsner det vel litt. Men sånn ca 3 ganger i uka da..
Sex???? hva er det:???: ikke så mye action her i enga lenger. Til sambos store frustrasjon:uff:
Marielle
19-11-2002, 21:06
Sexlysten min har heller økt etter at jeg ble gravid, i tillegg til at sexen faktisk er enda bedre enn før (trodde ikke det var mulig!). Men nå begynner magen å bli litt i veien, så det er mulig det blir litt nedtrapping nå. Vi har hatt sex tre-fire ganger i uken hele tiden. Men den siste måneden har mannen min sluttet å ta initiativet - ikke fordi han ikke har lyst, men fordi han ikke vil presse meg. Jeg prøver å forklare at jeg gjerne vil bli "forført" av og til, men han synes det er ille å "plage " meg når jeg har så mange andre plager. Jeg håper vi kan fortsette slik frem til fødselen - det er viktig for meg.
Marielle og Lykkeliten 30+5
Tidl. bruker
19-11-2002, 23:52
Stakkars mannen min!!! :uff:
Jeg måtte desverre svare 3 ganger pr. mnd eller mindre! :uff:
Håper det tar seg opp igjen snart!!! :)
Vi har ikke hatt sex siden befruktning. Delvis fordi mannen min har vært bortreist:) og delvis fordi mannen min ikke tør. Han er livredd ofr å skade noe:D stakkar han. Prøver jo å forklare at det ikke er farlig men......:uff:
Selv kunne jeg hatt sex hver dag for jeg har vanvittig sexlyst for tiden:wow:
stein.antonsen@c2i.n
04-12-2002, 01:30
Et par -tre ganger i uka. Noe mindre enn før
Men:klapp: for kona mi. Jeg blir vel litt :gal2: innimellom, men det får stå sin prøve. Ja da jeg vet jeg er mann:blush:
:findag: :elsker:
Tidligere Bruker
04-12-2002, 15:56
Min mann er trailersjåfør, og er kun hjemme i helgene, så da sier det seg selv at det ikke blir så ofte.
2 ganger i uka kanskje. ;) :lol:
:mervink:
Hmm.. Egentlig skulle det vært ikke siden to blå;) men jeg har nå fått lurt ham et par ganger da:blush:
Neida, han vil egentlig, men er også livredd for å skade noe, og når jeg har sånne "rare vondter" så mister han lysta.... Håper det tar seg opp igjen.
Jeg svarte 4 ganger eller mer..
Men så har jeg heller ikke kommet så langt da.
Det spørs vel om det fortsetter når hybelboeren er ferdig med bygginga :D
Cazandra
13-12-2002, 03:04
Merker stor forskjell fra sist gang jeg gikk gravid!
Da var jeg slik at jeg MÅTTE ha :D
Nå føler jeg ingen lyst i det hele, litt dumt da. Vil jo ha sex, men når jeg tenker på det så tenker jeg ÆSJ :lol:
Heldigvis jobber mannen så mye at han har mistet litt av lysten selv:p
Håper lysten kommer kjapt etter fødsel, kan da ikke gå åresvis uten sex, går det an??? :bonk:
Det er vel mange nye som ikke har svart.
Pelen
Jeg har fått økt sexlyst denne graviditeten også! Det er helt rart - men jeg får orgasme mye lettere som gravid . Det er vel kanskje pga økt sensitivitet som følge av mer blod i kroppen.
Svarte likevel kun 2-3 ganger i uken og det er pga av at mye jobbing, en 10 måneder gammel jente og graviditet gjør meg litt trøtt......
jeg er akuratt som før jeg!har ikke mindre og har ikke mer! :cool:
men jeg er litt redd for at jeg skal skade barnet ell no! "for mye stress" ell no! :eek:
klemz :vink:
december
29-12-2002, 23:21
Svarte 4 ganger i uken eller mer Har oss en hyrdestund så ofte vi kan vi , det er jo noe av det beste med forholdet , og når samboer ikke synes graviditeten er i veien så ....... ;)
Sex, hva er det:???: ? Hadde nesten glemt at det var noe som het det...
Tiden flyr
06-01-2003, 18:26
Nå er jeg 12 uker på vei, og vi har hatt sex fire ganger etter at jeg testet to blå. Blir helt stiv når han rører meg "på den måten", sex er absolutt ingen ting for meg. Jeg håper inderlig at dette bedrer seg etterhvert, for det er ingen god situasjon for noen av oss! Både jeg og mannen min er ganske frustrert.......
MeAndrea
07-01-2003, 16:38
Hadde ikke sex iløpet av hele forrige svangerskapet vi:( Har ikke hatt det ennå i dette heller.
Siludvig
07-01-2003, 16:45
I begynnelsen av svangerskapet har jeg alltid økt sexlyst. 5-6 ganger i uka.(og det er mye til å være meg. ;))
Men jeg kan love dere at det dabber av om noen mnd. :D
:findag:
Blir ikke mye sex her da..... kansje en gang i uka..... sliter med bekkenløsning, så det gjør noe inn i h******* vondt.....
men har forstår meg....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.