PDA

Vis full versjon : Er det flere som er kvalm og sint?

Solstråle
06-09-2002, 13:59
Takk for masse forståelse. Nå er jeg sykem og alt er mye bedre. Ble litt lei av å se på denne sytemeldingen som stod her så jeg redigerte den :)

Hege20
08-09-2002, 01:37
Jeg har også vært mye kvalm å spyd i MANGE uker. Begynner å gå over nå å jeg har endelig begynnt å gå opp i vekt igjen. Folk har sagt akkurat det samme til meg som de har til deg. De skjønner ikke at det eneste man får gjort er å sove å ligge på sofaen.

Jeg hadde ingen overskudd til å gjøre noe enda jeg "bare gikk hjemme" jeg sov å prøvde å spise å så var det å kaste opp igjen. Samboeren til Onkelen min hadde null forsåelse for dette. "Men jeg gikk jo på jobb helt til jeg gikk ut i permisjon"
Men var hun syk eller sliten.. Nei... så hun anner ikke hva det vil si.

Kommer til å være sykemeldt til jeg går ut i permisjon å det fordi jeg gikk ned så mye at jeg må konsentrere meg om å gå opp igjen hvis ikke kommer jeg til å få problemer under og etter fødselen. Kan enda ikke ta buss for da blir jeg dårlig. :leiseg:

Jeg kjeder meg skikkelig hjemme å nå skulle jeg ønske at jeg skulle tilbake på jobb men sier legen at det beste for meg er å være hjemme hvis ikke kan du bli sykere så blir jeg pokker meg hjemme også... :( Jeg har tross alt en liten :baby: å tenke på også.

Klem fra Hege20 som venter :baby: i November

Solstråle
08-09-2002, 16:02
Kjekt å høre at det ikke er bare meg som sliter :)
Har nå innsett at jeg sikkert ikke kommer til å komme meg tilbake på jobb ( skal ha i desember ) . Har begynt å bli litt bedre men spyr fremdeles og orker enkelt å greit ikke å gå på jobb lengre det krever for mye etter 5mnd slit. :leiseg: Men skulle ønske at jeg kunne gått på jobb å fungert så bra som før, men det gjør jeg ikke. Tror jeg hadde blitt :bonk: hvis jeg skulle fortsatt på den måten jeg har gjort til nå, med å prøve å gjøre alle glade..

Jeg også sliter med uvitende andre mennesker som sier; jeg gikk da i jobb helt til jeg gikk i permisjon, enda jeg var sliten :(
Eller den første tiden jeg var kvalm så bet jeg bare tenna sammen og kom meg på jobb allikevel.:eek: Vel etter 5mnd så begynner det å tære på kreftene å bite tennene sammen å bare komme seg på jobb, særlig når en er kvalm hele dagen og gjerne kaster opp både seint og tidlig :sint:
Vel, vel takk for fin støtte og fint svar, håper at du blir bedre i tiden fremover og at du finner noe å gjøre på i den tiden du går hjemme. Jeg sliter nemelig også med å finne på noe å gjøre med all den tiden jeg plutselig har. Det er ikke akkurat som en er i storform til å reise rundt å besøke venner og kjente...

Gleder meg til
:baby: kommer ut...;)
Sender deg en stooooor :stakar: klem

Hege20
10-09-2002, 17:42
Vet hvordan du har det. Blir kjedelig å gå hjemme. Tiden går liksom så VELDIG sakte. :uff:

Jeg skal jo ha sist i November så vi er jo nesten i samme båt der også. Regner egentlig med at Nurket kommer i desember. Er h*n like sta som sin mor så :p

Jeg har prøvd å finne på ting å gjøre men orker liksom ikke. Nå har jeg bestemt meg for å begynne på skolen igjen da etter permisjon å alt så klart. Så jeg skal begynne å forberede meg litt. Lese litt på internett å slikt.

Håper kvalmen din gir seg etterhvert da... :stakar:

Klem fra Hege20 som venter :baby: i November :D

Rebecca
14-09-2002, 00:00
Var også lenge kvalm og trodde det var over for denne gang,men nå på slutten har det kommet tilbake...har det ikke like ille hver dag men kaster ofte opp:uff:
Håper du blir bedre etter hvert.
Rebecca(T-10) og lille :baby: