Vis full versjon : Kan jeg hoste igang fødsel?
Kan jeg det? 3 uker til termin og har en grusom konstant hoste.
Kjenner å at det stresser mini..
Skal ikke si det for sikkert altså,men mener å ha ha hørt at man kan hoste så kraftig at vannet kan gå, men det er bare noe jeg har hørt altså, for min søster hostet så hun knakk 2 ribbein en gang :grøss:
Snakk med jordmor i morgen om du er urolig for mini :nemlig:
God bedring:blomst:
silkepels
20-01-2009, 23:23
Nå finnes det jo hostesaft som er veldig sterk (Cosylan), men pga. risiko for påvirkning (tilvenning) av barnet bør det bare brukes i terapeutiske doser over korte perioder. Preparatet skal bare brukes ved graviditet hvis fordelen oppveier mulig risiko.
(felleskatalogen)
Snakk med JM eller lege du, snuppa :klemme:
Nei, du kan ikke hoste i gang en fødsel... men hør med jordmor ang hostesaft som er trygt å bruke.
God bedring.
:comfort: Kjipe greier dette her vennen. Min lege var ganske bombastisk på at det kun er reseptbelagt hostesaft som har noen funksjon. Andre kan i beste fall ha lokal "smørende" effekt som går over nærmest umiddelbart. Og da kan man visst like gjerne drikke varm solbærsaft. :uff: Og som gravid kan man ikke ta reseptbelagt hostesaft da den inneholder kodein. I følge min lege i hvert fall.
Min lege sier det samme, bille.
Kan like godt dirkke vann som hostesaft. Barna mine har f.eks. aldri tatt hostesaft i det hele tatt....
Har ei vennine som hadde også så stygg hoste før forrige fødsel at hun GREIN i telefonen av fortvilelse.
Ikke noe kjekt dette her. Tror du må bare holde ut. Og jeg tror dessverre ikke at du gang hoste i gang en fødsel...
...også forresten:MASSE LYKKE TIL!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.