PDA

Vis full versjon : Og der gikk jeg glipp av en gratishelg på høyfjellshotell...

Stinemor
06-09-2002, 14:00
Det var jo lite typisk!!

Jeg fikk nettopp vita at firmaet sambo jobber i skal spandere en gratis weekend på høyfjellshotell i Gol med alle fasiliteter til alle ansatte og deres bedre halvdeler.
"Å så deilig" tenkte jeg. "Nå skal jeg virkelig slappe av og kose meg en siste gang før bebisen kommer, det har jeg fortjent!!"

Men hva tror dere da??? Dette skal selvfølgelig foregå HELGA FØR TERMIN!!!! Og ikke F om jeg reiser til et avsidesliggende hotell når jeg kan føde når som helst!! (Dessuten kan jeg jo allerede ha født når den tid kommer)

Så det var den bortkastede helga...:(

Jaja, jeg får sitte hjemme og ruge jeg da så får vi ta oss en hotellweekend sammen senere...

Stinemor (34+0)

Puncky
06-09-2002, 14:12
Huff da Stinemor, maks uflaks det da! :(

Jeg hadde heller ikke turt reise, best å holde seg i nærheten av sykhuset da ja.... Man kan jo alltids håpe at den lille kommer litt før tiden.... :D

Det kommer kanskje ny sjanse neste år??

Kos fra Puncky T-28

Pope
06-09-2002, 15:09
*Usj, .....OG POKKER HELLER!

Så irriterende. Nei, man føler virkelig ikke får å reise langt bort de siste 3 ukene før terminen. Her har pappa innvitert oss på dugnadsarbeid på hytta, og reiser opp neste helg. Jeg sa at jeg reiser ikke noe sted etter den 28/9.

*skikkelig uheldig med den helgen, Stinemor*

Klem fra Pope

sunniva
06-09-2002, 15:36
Åhhh, neiii!...:sint:
Det var irriterende! Er ikke slikt typisk.... Ja,ja får håpe der kommer nye muligheter.

Hilsen SUnniva 34+6

Verdande
06-09-2002, 15:41
Er i samme situasjon jeg....

Skulle egentlig til Grotli neste helg, tre uker før termin. Men både lege og jordmor sier nei!!!

Jeg er tredjegangsfødende, har født rast og før termin begge gangene før og næraste sjulehus er ca to-tre timer i fra hotellet. Og hvem ønsker egentlig å ligge på et fremmed sykehus i flere dager.

Men egentlig så hadde jeg trengt det!

Vel jeg ordner barnevakt likevel, slik at vi får slappet av hjemme i det minste!!

Sympatiklem fra Verdande