PDA

Vis full versjon : Vet dere årsaken...

elliepellie
06-04-2003, 01:19
... til at nettopp DERE er så heldige å få flere barn på en gang?

F.eks. prøverørsbehandling, flerfødseler i familien, etc...

Bare litt nysgjerrig :baby: :baby:

Selv har jeg en bestefar som var tvilling. Tvillingsøstra døde da hun var 20 år, og jeg tror han aldri følte seg helt 'hel' etter dette. Vi hadde et utrolig godt forhold, og jeg synes jeg er fantastisk priviligert som har 'arvet' dette etter han
:)

Nina70
06-04-2003, 12:21
Her hos oss ble de tvillinger på den "normale" måten. Ikke så ofte det skjer. Det er visst bare 1% av graviditeter som ender slik. Har selv flere tvillingpar på mors sin side i familien. Alle er jenter, så jeg skriver litt historie når vi nå får gutt og jente.

Aud
09-04-2003, 15:36
Våre tvillinger er også unnfanget med "naturmetoden", det er verken tvillinger i familien eller ufrivillig barnløshet.. Vi har jo tilsammen 5 barn nå:)

Aud og gutta :baby: :baby:
født 11/3 -03

Anki
09-04-2003, 17:14
Har heller ingen i familien som er tvillinger og de er unnfanget på vanlig måte;)

Anki
11+5

Maya33
10-04-2003, 10:06
Hei

Vi ble tvillinggravide etter forsøk nr. 2 m ICSI. Kjempeglad for det, nå som sjokket har lagt seg.
Uansett, han far har flere tvillinger i slekta, og tror jeg har noen langt bak også, men som sagt, vi fikk litt ekstra hjelp.

Klem fra Maya 21+5

AnnCH
10-04-2003, 12:51
Jeg fikk nok litt hjelp.

Har hatt IVM - In Vitro Maturation. 4 IVF/ICSI forsøk før det hvor et resulterte i en datter som nå er 4 år. Har fått tilbakeført egg 2 ganger og begge gangen ga resultat.