Vis full versjon : Humørsvinger
Huff.. jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er i uke 5 og kvalmen begynner såvidt å snike seg innpå, i tillegg så har jeg KJEMPE store humørsvinger. Gråter i et sekund og ler av noe simpelt i det andre og blir smålig frustrert over meg selv.. Antar det er pga hormoner som løper løpsk, men det er vel ikke noe som hjelper mot disse svingningene vel?
:happycry:Kjenner meg godt igjen, hadde det slik selv i starten, gråt av mindre enn ingenting, en fin sang f.eks...Nå er jeg straks 19 uker på vei, og heldigvis fått litt mere kontroll over disse følelsene, men er allikevel sårbar spes. i stressa situasjoner da har jeg lyst å melde meg ut. Tror det tar litt tid for kroppen og omstille seg situasjonen, så prøv bare å holde ut, det blir bedre
:snill: litt godt å høre at jeg ikke er alene i såfall. I tillegg til dette så tviler jeg av og til på at jeg er gravid, kan være fordi det ikke har gått opp for meg. De gangene det er helt stille i kroppen min osv så begynner jeg å tvile litt.. synd jeg ikke har flere tester hjemme. Men skal nå til legen i morgen så da får jeg sikkert bekreftet det.
Du er absolutt ikke alene! :snill::jupp::glis::rødme::shock::urk::mumle::rabla::stønn:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.