PDA

Vis full versjon : Humørsvinger

Wilja
25-01-2009, 03:07
Huff.. jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er i uke 5 og kvalmen begynner såvidt å snike seg innpå, i tillegg så har jeg KJEMPE store humørsvinger. Gråter i et sekund og ler av noe simpelt i det andre og blir smålig frustrert over meg selv.. Antar det er pga hormoner som løper løpsk, men det er vel ikke noe som hjelper mot disse svingningene vel?

Skippy
26-01-2009, 09:57
:happycry:Kjenner meg godt igjen, hadde det slik selv i starten, gråt av mindre enn ingenting, en fin sang f.eks...Nå er jeg straks 19 uker på vei, og heldigvis fått litt mere kontroll over disse følelsene, men er allikevel sårbar spes. i stressa situasjoner da har jeg lyst å melde meg ut. Tror det tar litt tid for kroppen og omstille seg situasjonen, så prøv bare å holde ut, det blir bedre

Wilja
26-01-2009, 13:37
:snill: litt godt å høre at jeg ikke er alene i såfall. I tillegg til dette så tviler jeg av og til på at jeg er gravid, kan være fordi det ikke har gått opp for meg. De gangene det er helt stille i kroppen min osv så begynner jeg å tvile litt.. synd jeg ikke har flere tester hjemme. Men skal nå til legen i morgen så da får jeg sikkert bekreftet det.

Amy
26-01-2009, 14:06
Du er absolutt ikke alene! :snill::jupp::glis::rødme::shock::urk::mumle::rabla::stønn: