PDA

Vis full versjon : Sambo er jo bare såååå herlig!

Storemy
06-09-2002, 14:10
I går kom min kjære hjem med en stor flott bukett langstilkete røde roser! :hjerter:
Han syntes jeg fortjener det siden jeg er i så godt humør og tar alle plagene så bra. :hjerter:
Jeg ble så rørt at tårene kom selvfølgelig.
Det syntes han nesten var litt kult. Han er visst litt skuffet over at jeg (visstnok) ikke fins hormonell slik jeg advarte om på forhånd.
En slik attest om manglende hormonelle utbrudd må jeg da ta som et kompliment :hjerter:

Tror jeg må lage noe virkelig godt til middag i dag. Og kanskje kjøpe med en flaske vin til ham. (og da kan jo jeg smake en lite glass til middagen jeg også :) )

Struttemagen
06-09-2002, 14:16
:gladtrist :hjerter: :gladtrist :hjerter: :gladtrist

Så rørende... Ble blank i øynene selv...

Ettter den uttalelsen fortjener han å bli gjort krus på!!

Ps. Sto i en blomsterbutikk i går med min kjære.
Foran i køen sto en mann som bestillte ikke mindre enn 50!! langstilkede, røde roser!!
Så smallt det fra en annen dame i køen; " Åh herregud..Hva er det du har gjort for noe galt da.."
Hvorpå hele køen ristet av latter.
Så snur mannen seg ig sier; " Å nei! Jeg er blitt PAPPA og disse er til min kone. 3 for hver time hun slet"

:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Smelteklem fra Struttemagen!

MøreMia
06-09-2002, 14:23
Herlige mannfolk rundt omdring i det ganske land! Selv har jeg visst ikke gjort meg fortjent til en skarve nellik i det siste, tror jeg... :o

Merkelig det der at mannfolka er veldig så oppmerksomme i den første tiden for så å stagnere totalt på gavefronten etterhvert...?

Neida, kan ikke annet enn klage jeg altså! Har en kjempekar hjemme jeg :elsker2:

Storemy
06-09-2002, 14:24
Kjempeherlig :klapp:
Tenk så flott med så mange roser på rommet på klinikken!

(Hadde mannen til min kusine gjort noen slik hadde han blitt ruinert: hun sleit i 64 timer!!!
Det skulle vel utgjøre 192 roser det :eek: )

Struttemagen
06-09-2002, 14:27
64 timer....

Så hadde hun fortjent de, alle sammen!:kidoki: :kidoki:

Tidl. bruker
06-09-2002, 22:01
Heldig du er da !!! :)

Amasone
07-09-2002, 01:34
Kjempeheldig du ! Ta godt vare på mannen din, da!

Fikk rose fra mannen min da vi hadde vært gift i en uke, jeg....... Han er litt søt innimellom.....