Vis full versjon : Hm...
Jeg sto akkurat og så på magen min en stund i speilet nå... Den har vokst betydelig fra navelen og ned...Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er "gravidemage" eller bare litt ekstra mage... :bonk: :???: :bonk:
Jeg har bare lagt på meg en kilo etter graviditeten, jeg er nå åtte uker på vei. Men magen er større. Betydelig større... Kan det være at den bare er oppblåst? :???: :gal2:
Hmm... det skal ikke være lett!! :)
:klapp: :klapp: :klapp:
:findag:
Kjenner med veldig igjen...
Har faktisk begynt å lure på om det kan være flere enn en :gal2: Tenker det holder med en om gangen...
Ved forrige graviditet fikk jeg ikke skikkelig mage før etter 6 mnd. Det var også litt frustrerende. Denne gangen ser det ut til at magen viser seg for tidlig (blir visst aldri fornøyd).
Er 8 uker på vei, er det virkelig sant at man kan få mage så tidlig. Har ikke lagt på meg noe ennå.
Noen som vet.....
Jeg synes jeg kjenner at jeg legger meg ut, men jeg er ikke sikker på om jeg kan se det. Synes egentlig det er vanskeligere nå enn forrige gang; magen er liksom ikke paddeflat i utgangspunktet denne gangen!!
Før eller siden blir det jo tydelig; jeg håper forsåvidt at det tar litt tid enda - er ikke klar for å være gravid i all offentlighet enda (har litt med jobbsituasjonen å gjøre!)
Tidl. bruker
06-09-2002, 20:59
Har det akkurat likt! ;)
Bare på et par dager har magen ploppa ut og har blitt betydelig større fra navlen og ned, den er liksom litt rundere enn den var tidligere. Ikke hard, men rund allikavel. Har samtidig lagt merke til at den er større og litt mer "gravidmageaktig" på kveldene. Har nesten begynnt å lure litt på om det er to der inne. :???:
Lykke til videre og kos deg med magen din. det gjør vi!!
Hilsen Nilsma og lillevenn(ene?) :vink:
Magen står rett ut her også,men det er nok mye for at jeg har dyttet i meg (nesten) en halv hjemmelaget pizza :)
Man får veldig oppblåst mage når man er gravid, så det kan nok være grunnen til at magen er blitt større :) for lille babyen er jo bare noen cm enda og tar ikke al verden av plass, men jeg vet hva dere mener :) opp med knappen her også...:p
Tror jammen jeg skal skylde på knøttet i magen, jeg også! :p
For buksene er definitivt trangere! Velger å overse det faktum at jeg har levd livets glade dager på den gastronomiske fronten den siste måneden. Kanskje jeg skal tilskrive appetitten graviditeten også??
Synes egentlig det er vanskeligere nå enn forrige gang; magen er liksom ikke paddeflat i utgangspunktet denne gangen!!
Akkurat sånn har jeg det også...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.