PDA

Vis full versjon : Spørsmål fra April-medlem

Magdalena
06-09-2002, 15:26
Hei !
Jeg er så heldig å ikke være en av dem som er plaget av kvalme og svimmelhet (ennå, er 8+6). Det sies at det er innenfor de første tre månedene at man har slike plager, og når man er kommet inn i fjerde måned, blir man frisk og rask. Hvordan har dere opplevd dette? Har dere som har hatt kvalme blitt kvitt denne nå? Jeg håper jeg slipper å måtte føle meg uvel og kvalm.

Jeg har ennå ingen synlig mage, og om morgenen er den helt flat, men etter å ha spist sveller den litt, så man kan med godviljen se at jeg er gravid. Når poppet :D magene deres ut, slik at den ble synlig for andre?

Noen mennesker ser ut til å ha større evne enn andre til å se på jenter at de er gravide. Er det noen av dere som er blitt "avslørt"? Hva er det disse "synske"/intuitive egenlig ser det på, når den gravide jenta ennå ikke har fått mage?

Vi har ennå ikke fortalt om vår hemmelighet til noen. Jeg gleder meg veldig til den første legetimen og til å kunne fortelle nyheten til våre foreldre! Graviditeter er godt stoff på bygda, og det skal bli litt artig å vite at man er samtale-emne nummer 1 for ei kort stund. Det hadde vært ekstra moro å kunne holdt på hemmeligheten til jeg er nærmere 4 mnd på vei, men da er sikkert magen litt for avslørende, så alle har sikkert gjettet det, og da blir det jo ingen nyhet.

Kwistin
06-09-2002, 16:44
Magen min begynner og poppe ut nå i uke 17, men jeg er andre gangs og litt kraftig i tillegg, så kanskje derfor den kom litt seint. I min første graviditet, kan vennene mine huske at jeg hadde mage når jeg var 3 mnder på vei... Altså 12 uker på vei...

Har selv en snart svigerbror (Heter det svigerbror ? Søsteren til samboeren min sin mann) som så det på meg når jeg var gravid med første mann.. Da ante jeg ikke selv at jeg var gravid.. Men forstod det sånn at han så det på huden min, i fjeset.. Og ubevisst holding på magen... Så er det dem som ser hva kjønn du venter... Jeg kom inn på en bensin stasjon, hadde på meg en stor hette genser.. Før jeg fikk sakt noe, sa damen i kassen " du venter en gutt du"... " ja, sa jeg" for det visste jeg.. Snåle greier... Det var i slutten av graviditeten med første mann :)

17+1

puu
06-09-2002, 17:30
@Kwistin:"søsteren til samboeren min sin mann" :latter:
..måtte tygge litt på den ja... :lol:
Ble litt sånn "mannen til samboeren din sin søster"..

Hmmm..men det var vel "mannen til samboeren din sin søster"
du mente og da blir det vel svigerbror ja :???:

*like forvirra*

Puu, på sniktur fra okt.klubben......

Kwistin
06-09-2002, 17:42
:latter: :latter:

Kremt.... Gikk litt fort der.... Hmm... Mannen min sin søster har en mann... Blir han svigerbroren min, og svigerbroren til mannen min også ???

:lol:

Moira
06-09-2002, 18:14
Hvis jeg har forstått spørsmålet riktig :)

Moira

cobra
06-09-2002, 20:28
Magen min har ikke poppet noe spesielt ut enda, ikke som andre som ikke vet det kan se ihvertfall. Sambo ser det da. Jeg er nå 17+5.

Når jeg skulle fortelle min mamma at jeg var gravid, så sa hun at det hadde hun skjønt allerede. Hun skjønte det også med min forrige graviditet før jeg hadde fortalt det.

Hun syns jeg så så pjuskete ut og at jeg holdt meg ubevisst til magen. :uff:

Cobra