PDA

Vis full versjon : Hvilken type stellebord skal dere ha????

sunniva
06-09-2002, 16:20
Vi skal kjøpe stellebord og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken type. Har god plass på badet. Hvilken type skal dere ha? Hvor skal dere kjøpe det/har kjøpt det? Og...ja, hvorfor vil dere ha akkurat det stellebordet?

Ikke lett dette.

Hilsen Sunniva 34+6

:)

(innlegget ligger også på oktoberklubben)

Småtten
06-09-2002, 16:31
Jeg skal kjøpe et i hel tre på IKEA, for det kan gjøres om til komode m/bokhyllt over. Jeg mener prisen er i underkant av 2000,- Den har en stor og fin stelleplate med god plass til stellepute, klær bleier, kremer osv. Min tante har en slik og den er veldig praktisk. Desverre har ikke IKEA denne på hjemmesiden sin.

Storemy
06-09-2002, 16:35
Det ser ut som om vi kommer til å ende opp med Asia Stellebord fra Rudo med valnøttfarge.
http://www.rudo.no/index.php?g=Stellebord

Vi har dårlig med oppbevaringsplass på badet, så vi måtte ha noe med plass til håndklær etc. Den har hjul noe som er veldig praktisk både for å lette flytting av det og for å unngå at beina blir stående i evt. vann.
Dette har også badekar oppi øverste skuffe som kan brukes ihvertfall noen måneder. Etterpå så får vi se om vi bruker vårt badekar eller finner på en annen løsning.
Stellebordet blir en fin kommode når vi ikke lenger har bruk for stelledelen. Så den kan følge minsten videre.

Lykke til med valget.
(30+5)

Storemy
06-09-2002, 16:35
Forresten så var dette stellebordet billigere i butikken til Rudo på Strømmen enn det er på hjemmesiden.
Tror det var rundt 1300-1400 kr.

Hege20
06-09-2002, 17:15
Har faktisk kjøpt akkurat samme stellebord som Storemy the first jeg. :)

Er veldig praktisk hvis man har dårlig med skap plass og at det er hjul på den er kjempe greit.

Klem fra Hege20 som venter :baby: i November

abby
06-09-2002, 19:12
Vi har sett på Jackie stellebord som består av et stort badekar og to kurv-hyller plassert under karet(finnes hos Rudo).

Har ikke lyst på et kommode stellebord. Synes denne var penere. Er nok usikker på om det er særlig praktisk med stellebord uten kommode:???: :???: Det kommer vel ann på hvilken vaner en legger seg til ved stell / påkledning mm.

Har enda ikke kjøpt det så det kan hende vi ombestemmer oss... skal nok følge med på diskusjonen her.
Ellers er det jo også forskjell på badekarene. En kan velge mellom myke og harde. Har dette noe å si for babyen tro?

Uff det er nok for mye å velge mellom......:gal2:

:findag:

Nellevis
08-09-2002, 23:08
Nå har det seg sånn at vi holder på å pusse opp badet og har
dermed lagt stellebordet inn i benkeplata. Dvs vi har 60x80 cm benkeplate som vi bare legger en stellepute oppå. Og da er vasken rett ved siden av - så vi tror at dette blir svært praktisk. Vi har dessuten fått satt inn endel skaper og skuffer, og skuffene kommer rett under stelleputa. Og der kommer vi til å ha klærne til babyen den første tida.

snus
08-09-2002, 23:47
Vi skal ha stellekomode

vi har arvet en stellekomode som er hvit og så god som ny hadde nok valgt det i alle fall da vi har god plass på badet og den er jo fin å bruke etter på også.

Snus og:baby: 34+1

cleo
09-09-2002, 12:19
Vi har kjøpt det på IKEA som senere kan bli en vanlig kommode. Vi har akkurat satt det opp, og syes det er veldig fint. En venninne som har det, bruker det enda på datteren som er to år. Så det er solid også.