Salsa
19-02-2009, 18:01
Jeg er sååå daff om dagen! Kvalmen er nå en ting, men jeg er så trøtt at jeg føler jeg ikke fungerer. Sov 9,5 time i natt, og i tillegg sover jeg halvannen til to timer på dagtid. Etter luren på dagtid er jeg helt i ørska i en til to timer etterpå. Føles som om hjernen er helt sløret. Ikke gunstig, siden jeg tross alt jobber 4 timer om dagen (er 50 prosent sykemeldt).
Noen som har noen tips til hvordan man kan holde energien litt oppe? Jeg prøver å drikke vann. Er vel også lurt å være litt ute i frisk luft (selv om det eneste man ønsker er å ligge under dyna hele dagen)? Andre ting? Noe man kan spise? Noen vitaminer som er viktigere enn andre?
Jeg målte blodprosenten for bare en uke siden, da var den grei. Så jeg tror ikke det er der det ligger.
Noen som har noen tips til hvordan man kan holde energien litt oppe? Jeg prøver å drikke vann. Er vel også lurt å være litt ute i frisk luft (selv om det eneste man ønsker er å ligge under dyna hele dagen)? Andre ting? Noe man kan spise? Noen vitaminer som er viktigere enn andre?
Jeg målte blodprosenten for bare en uke siden, da var den grei. Så jeg tror ikke det er der det ligger.