PDA

Vis full versjon : Hei på dere!

mammami
06-09-2002, 16:48
Nå tør jeg endelig å liste meg inn her... (Jeg har vært inne og lest mange ganger allerede, men inntil nå har det ikke føltes riktig å bli med på ordentlig.)

Litt om meg; jeg er 32 år og venter nr 2 i april. Termin rundt 7-8-9 april, er ikke 100 % sikker på den terminen ennå fordi jeg har litt uregelmessige sykluser.

Vi ventet lenge på datteren vår - hun ble til etter ivf-forsøk i Trondheim - etter mange års prøving. Dette svangerskapet er "hjemmelaget", men fordi jeg har opplevd både spontanabort og såkalt "missed abortion" (i mai i år) har det tatt litt tid før jeg har våget å stole på denne graviditeten også.

Ultralydundersøkelse denne uka viste imidlertid at alt sto godt til, vi så både hjerteaktivitet og bevegelse, og legen mente at da var det rundt 95 % sjanse for at dette går bra.

Så nå er jeg egentlig bare veldig glad, og dermed våger vi oss ut av skapet og inn til dere!

Det skal bli kjekt å bli kjent med dere, og å få dele erfaringer med jenter i samme situasjon som meg!!

Mange hilsener fra mammami og hemmeligheten (9 og litt til)

Johanna
06-09-2002, 18:11
Det er så godt å ha en slik hemmelighet!!

Lykke til med dette svangerskapet, og velkommen inn hit til oss! Jo fler jo bedre.

Klem fra Johanna, 8+5

Hampus
06-09-2002, 20:22
Hei og velkommen hit! :)

Håper du får et flott svangerskap og at vi alle kan kose oss her inne fram til :birth: i april! :kidoki:

:findag:

7+6 i dag!

Selleri
06-09-2002, 22:24
Hei mammami!

Så fint at du kom inn til oss! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg, og dele en svangerskapsperiode sammen med alle aprildamene her inne! :)

Velkommen mammami - godt å ha deg her! :klapp: :klapp: :klapp:

:findag:

Frida
07-09-2002, 00:15
Hei Mammami!

Velkommen i april-klubben du også :klapp: :klapp: :klapp:
Så fint at alt så bra ut på UL :) :) :)

Klem fra Frida 9+6

meja
07-09-2002, 16:59
Hei du

Så hyggelig. Velkommen hit til April-klubben. Her har vi en hyggelig og god tone, og jeg har allerede fått mange svar på det jeg har lurt på. Og så er det så fint å utveksle erfaringer med andre som er omtrent like langt "på vei"

klem meja, 8+6

Camelia
07-09-2002, 20:50
Hei Mammami og velkommen til oss! Kjempekjekt å ha deg med!
Føler at vi er i ferd med å etablere et fint miljø her inne, og vi skal nok bli bedre kjent. Ser fram til at vi skal følges fram til fødselen, og forhåpentligvis etterpå også!

Gaupa
07-09-2002, 21:59
Hei mammami :vink:

Velkommen hit:) Håper du vil trives her!

Lykke til videre med svangerskapet :kidoki: