Vis full versjon : Pappaene??
Hvordan reagere pappaene i november gjengen på alt som skjer? Bryr de seg eller er de litt mer avslappet til det hele? :???:
Føler at samboeren min ikke tar så mye del i det som skjer. :( Jeg trodde han kom til å være mer forståelses full og mer interessert i det som skjer. Men nei nå har jeg ventet i snart 29 uker å ikke noe skjer. Han har kommet hjem med blomst en gang.
Kanskje jeg bare forventer for mye? Han sier selv han ikke vil glede seg sånn på forskudd i tilfelle noe skulle gå galt. Men jeg mener nå at sorgen blir den samme uansett jeg da. Å jeg vil ikke gå rundt å glede meg alene, vi er faktisk to om ungen også. Jeg ble ikke gravid alene :bonk:
Klem fra Hege20 som venter :baby: i November
Her i gården er følelsene til pappaen litt blandede tror jeg. Litt angst, litt glede, spennende og uvirkelig. Har sett tendens til panikk et par ganger. Men det er nok helt normalt. Er flink til å stryke å kjenne på magen, men bebisen nekter å sparke når han skal kjenne etter og da blir jeg litt lei meg:leiseg: for jeg har så inderlig lyst at han også skal få lov til å kjenne. Og jeg tror han også blir litt lei seg når bebisen ikke sparker når han skal kjenne etter:( . Men han er igrunn litt opptatt av hvordan bebisen skal ha det når den kommer ut, for i går var han ikke fornøyd med hvordan jeg hadde plasert grindsenga. For da fikk jeg beskjed om at bebisen kan da ikke ligge med hode den veien så da måtte jeg pent snu senga slik at den fikk ligge med hodet andre veien. Han er nå bare skjønn da:elsker:
Så jeg vil nok påstå at han bryr seg en hel del ja.
Tidl. bruker
06-09-2002, 21:57
.
Min kjære er så absolutt delaktig :) Mistenker ham for å glede seg mer enn meg, nesten! Koser og klapper magen, synger og snakker til den lille; på utstyrsjakt er han også engasjert...han sto og "klynket" i butikken foran en babylue i str. 50 her forleden :latter:
Nå pugger han natta-sanger, og i helgen skal vi begynne å gjøre i stand barnerommet sammen.
Kunne ikke funnet meg en bedre mann :hjerter:
Fabel og lille kråke, 30+4
Mannen min er lite delaktig i det som skjer. Prøver å vise litt interesse når jeg snakker om babyen og hvordan den oppfører seg, men tar veldig sjelden initiativ til å snakke om babyen selv. Men jeg vet at han er spent og gleder seg mye. Det merker jeg når han snakker med venner og medlemmer av familiene våre. Da er det ikke måte på hvor flott alt skal bli !!!
Dessuten har han sagt til meg at han elsker oss... OSS !!! Da mener han meg og klumpen, heheh...... Så jeg er ikke bekymret over laber interesse. Kan være at nestemann blir mer interessant, for da vet han på en måte hvordan et svangerskap arter seg.:bonk:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.