Vis full versjon : kvalme uke 25
jeg har i det siste fått skikkelig kvalme etter måltider, som varer resten av dagen.Jeg er i uke 25,er ikke dette litt sent for svangerskapskvalme?Er i tillegg kjempe sliten og trøtt så jeg må ta en lur midt på dagen hver dag. Flere som har opplevd dette???:urk:
Jeg ble sykemeldt nå fra rundt uke 20 en gang pga det samme. Utrolig fort sliten, og så fort jeg ble sliten kasta jeg opp. Det er dessverre mange som ikke bare er kvalme i 1. trimester. Kroppene våre har ikke lest fasitbøkene, og lever litt sine egne liv. Du må bare lytte til hva den sier og ta det med ro. :nemlig: Jeg ble straffa 2 dager hvis jeg gjorde for mye en dag,men etter hvert som jeg begynte å ta det mer med ro gikk det mye greiere.
Hvis det er mest når du har spist må du vel nesten bare prøve deg fram med kanskje mindre måltider, andre matvarer osv, til du finner noe som ikke gjør deg så dårlig. :nemlig: Håper det snart blir bedre for deg.
takk for svar, vet ikke om det er maten, er kvalm mesteparten av tiden. alt sitter liksom i halsen:urk:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.