Vis full versjon : Surrogatforening
Fra Andersen
02-03-2009, 21:39
Jeg - og flere med meg vil starte en liten forening for oss som er i prosessen, har gjort det og for de som tenker på det.
I mitt hode blir dette både info, støtte og en politisk pådriver - og ikke minst et fora der kanskje våre små kan møte andre små som ikke har ligget i mammas mage. Og hvor vi kan treffe hverandre.
Smile og Annem er med - så er det flere som kan bidra, eller bare være med - så skrik ut!
Jeg kan godt påta meg å trekke litt i trådene i starten, så får vi definere oss litt etterhvert tenker jeg:-)
Noen som vil?
Jeg - og flere med meg vil starte en liten forening for oss som er i prosessen, har gjort det og for de som tenker på det.
I mitt hode blir dette både info, støtte og en politisk pådriver - og ikke minst et fora der kanskje våre små kan møte andre små som ikke har ligget i mammas mage. Og hvor vi kan treffe hverandre.
Smile og Annem er med - så er det flere som kan bidra, eller bare være med - så skrik ut!
Jeg kan godt påta meg å trekke litt i trådene i starten, så får vi definere oss litt etterhvert tenker jeg:-)
Noen som vil?
:juhu:
Ja dere vet jo at dere har meg med på laget,og jeg har masse tanker rundt dette. Jeg tror også at vi må begynne i det små,og en nettside er kanskje noe man kan få til nå? Vet jo at dere jentene har masse å bidra med,og jeg vil gjerne være med på dette:)
Vet at mange savner å søke på norske nettsider etter info om surrogat,men det finnes ikke pr i dag. Så jeg er gjerne med,bare send meg en pm:jupp:
Fra Andersen
03-03-2009, 07:20
Ja, jeg vet at du er med, GIz:-)Er det noen jeg vet er med, så er det hjernen bak dette her! Jeg bare antar at du har tankene rundt deg og ditt akkurat nå, hehe. Og vettu, det skal du ha!!!
Vi starter i det små, så blir vi kanskje en del av debatten rndt ED og Surrogat etterhvert. Men klart at det store målet må være at dette blir lovlig i Norge. Må vel komme oss inn i denne bioteknologinemda, først, haha.
Neida,jeg tenker på dette og jeg;)
Hjernen bak var nå dine ord.....
Jeg ønsker bare at alle som trenger det skal få hjelp++++
sparke noen stortingsrep i ræ......
Så flott initiativ! De har startet forening i Sverige allerede. Se http://www.surrogat.nu/ :tøff::tøff::tøff::tøff::tøff:
Fra Andersen
04-03-2009, 08:46
Jepp, og nå starter vi også!
Regner med at du har litt å bidra med, Vaag, selv om dere sikkert er veldig bizzi akkurat nå:-)
Tidl. bruker
12-03-2009, 01:30
tilbake fra ferie. bra tanker om surroforeningen. lukket forum ja! informasjon og art osv må vi ha og så klart ALLE mennesker må inkluderes jaaaaaa!!!!!!!!!! nytt møte yes! :knegg:
Det er virkelig et kjempebra initiativ :tøff:, så nå er det bare å hive seg i tenkeboksen, damer og herrer, for dette må planlegges. -Og så må vi møtes!!! :knegg:
Og mens jeg husker det: www.rugemor.dk (http://www.rugemor.dk) er den danske foreningen!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.