PDA

Vis full versjon : Hva ER det inni magen min...?

Lillehammer
06-09-2002, 18:05
Ja nå lurer jeg litt...
Som tidligere nevnt har min lille Baby-Ola inntil nå vært utrolig rolig inne i magen. H*n har ikke plaget mammaen sin i det hele tatt. Men de siste dagene har bevegelsene økt betraktelig. (Har en mulig forklaring på dette: MøreMia antyder nemlig at Baby-Ola kan være en jente :gal: , så kanskje det er derfor det stakkars krapylet fortvilet protesterer...?)

Vel; poenget mitt er at bevegelsene kjennes så rare ut! Det er akkurat som om en stor kantete sak roterer rundt inne i magen!!! :bonk:
Tenk om jeg skal bli mor til en liten traktor!!! :eek:
Da hadde nok tantegutten på 3 år blitt glad... :uff:

Dette var helgens lille tankestrek fra Lillehammer. :findag: og en fin helg!

Klemmer fra Lillehammer og Traktor-Ola

MøreMia
06-09-2002, 18:13
:D :D :D

Har det med å terge på meg og fornærme slike små uskikkelige barn som skremmer vettet av mora si med ikke å gi lyd fra seg på ei stund! :cool:

Stor, kantete sak du? Du får gjøre som meg, - spis mere sjokolade slik at både du og Baby-Ola legger på dere og får litt runde former! :blush:

Har ikke det problemet jeg, kan det være Stratos som gjør susen...?

Tidl. bruker
06-09-2002, 21:50
.....

Lillian
06-09-2002, 23:05
Oj, så spennende!! Terminlisten (http://home.online.no/~erikap/lillian/novemberklubben.htm) er oppdatert med de nyeste observasjoner i Lillehammermagen!! :D

Fikk et innfall her en dag om å fortelle at vi ventet en hvalp neste gang noen spurte om vi visste hva det ble. Men for all del; en traktor kan da umulig være å forakte det heller.. :)

Kame
07-09-2002, 01:03
Til mine små tantebarn har jeg sagt: En gutt, eller ei jente - eller kanskje en løve!

Men, egentlig tror jeg at jeg har ormen slange inni der, for det er stort sett glidende bevegelser...

Når småen bestemmer seg for å flytte helt på seg - rotere en eller annen vei, blir det også mye dirring i magen min etterfulgt av noen bokseslag.

Og jeg har endelig funnet på en forklaring på hvorfor jeg er så stor - det er nemlig babyen som har tøyd magen min ekstra stor - og h*n bruker rumpa til å gjøre det!

- og herlighet så deilig det er å sitte der å ynke seg litt, og gispe litt når det foretas et svalestup, trykke småen litt på rumpa osv.. Vi er søren ta meg heldige! :)

Nattahilsen fra Kame (hurra det er helg! Jeg skal sove LENGE! ...Jeg skal iallefall ligge lenge - enten jeg sover eller ei!)

Nikken
07-09-2002, 02:16
Ser for meg fødselsannonsen i Mjøsposten....

30.11.02;
" Det ble ingen med trakt ei heller en tut - det var en traktor som til slutt kom ut! Vi ønsker vår etterlengtede lille traktor velkommen til verden. Stor takk til jordmødrene for heltedådig innsats! "

:bryn:

Moni
07-09-2002, 12:37
Jeg gir meg bare ende over - gu for en herlig humor !!!! Trengte en liten latter her på morgenkvisten her jeg sitter og gjesper... Storebror må da vekkes i ukedagene for å gå i barnehagen, men i helgene våkner han før kl.0700 og skal opp.....-forstå det den som kan !

Nikken : hvor tar du det fra ? Sitter har og rister av latter.....ser for meg den annonsen - men stakkar mor for en traumatisk fødsel. Har derimot drømt selv at jeg fikk kattunger, men å føde en traktor da !?

Gode klemmer til alle fra Moni 30+3 ,
som tross alder ikke har pumps - men derimot masse åreknuter og "Jenny sko" til vinteren. ( for de som ikke vet hva dette er så er det vanntette støvletter med for som vistnok gamle koner går med. Jeg derimot synes de er helt topp - hater å bli våt på beina i det slapset vi pleier å ha på Vestlandet .....