PDA

Vis full versjon : hvor kommer magen?

Uregistrerte
05-03-2009, 17:37
Ett merkelig spørsmål kanskje, men det lurer jeg altså på:
Når man, som meg, har stor mage fra før i to etasjer hvor det
går inn ved navlen - er en bulk som stikker ut over navlen og
masse som henger under navlen. Hvor i all verden kan jeg
forvente å begynne å se noe? Synes dette er litt flaut, så
logget ut for nå. Håper noen vet. Eller er det bare meg med
stor valkete mage? :sparke:

jannski
05-03-2009, 18:14
Hos meg kjennes det definitivt før det synes. Magen sniker seg opp rett over skambenet, og vokser så oppover. Jeg ser fortsatt bare litt velfødd ut, kanskje litt gravid, men det "skillet" mellom over- og undermage (:knegg:) holder på å viskes ut. Er 19 uker.

Matvrak
05-03-2009, 19:23
Her er det "to" mager, så det er ikke bare deg! :klemme:

Øvre del av magen strutter litt før den nedre hos meg, men jeg ser definitivt gravid og ikke bare feit ut sånn etter uke 15. Magen ser litt firkanta ut, men det viskes ut rundt uke 23-25, da fylles det grundig ut rundt navlen. Etter uke 28 hadde jeg skikkelig kulemage sist, den kom over natta. Noen får den før, noen siden, men de aller aller fleste får fin kulemage til slutt. Jeg skulle ønske min fylte seg ut nedenfra og opp sånn som andres mager...men det kjennes riktig ut når jeg tar på den da, formen er "riktig" under alt flesket! :flau:

Solå
09-03-2009, 18:02
:rofl: fantastisk beskrivelse. 2 etasjesmage. Det har jeg også.

...kan ikke huske når jeg bare hadde en :gruble:

Snuldra
05-07-2009, 15:13
Jeg har også en 2 etasjer :knegg: Flere erfaringer på når magen blir gravidmage og ikke bare en vanlig 2 etasjer?

Gabi
05-07-2009, 15:28
Jeg hadde 2 etasjer, men nå er det bare 1!!!!
Til å begynne med, så virket det som om øverste etasje var den som vokste, men nå har den synket nedover, så jeg har bare 1 "hengemage" :knegg:.
Ser gravid ut, men kanskje ikke så struttende som de som er tynnere? Er også nr. 3 jeg går med, det kan jo ha noe å si, eller?

Gyda
05-07-2009, 16:44
Huff ja, toetasjers mage her også. Jeg skulle egentlig ta bukplastikk i løpet av sommeren jeg, men det er utsatt på ubestemt tid gitt. Tipper jeg kommer til å bli "plutselig" gravid denne gangen også, fra å bare se klumpete ut ble jeg i alle fall helt putselig nesten høygravid sist. Men det skjedde ikke før jeg var over halvveis. Men fra den jevnet seg ut ble jeg innmari gravid på flekken, og folk trodde jo jeg skulle føde hvert øyeblikk fra april... (og snuppa ble født 10.juli, et par uker før termin :rabla: )

Haukens
05-07-2009, 16:59
Jeg har også to etasjer, her er det andre etasje som henger over balkongen til den mer oppstrammede første etasje :tøff:

C.D
05-07-2009, 17:04
Å hoi, joda toetasjes har vi her og :knegg:
I dag er jeg i uke 21, og nå er magen flat frampå der den egentlig skal være rundest, om dere skjønner.
Håper at om ett par uker eller så, så blir den fin rund :kryss:

Haukens
05-07-2009, 18:13
Vi er ikke tykke, vi er store og gode :tøff:

Gabi
05-07-2009, 21:10
Vi er ikke tykke, vi er store og gode :tøff:
Høres bra ut! :jupp: