PDA

Vis full versjon : Badedrakt for gravide i stor str..

Monen
11-03-2009, 08:41
Noen som vet hvor man kan få tak i det? Helst i Norge. Og helst ikke i tusen-kroners-klassen :knegg:

harmony
11-03-2009, 10:15
Ellos har opp til str 46 i hvertfall....

Monen
11-03-2009, 10:20
Ja, jeg så det. men siden jeg ikke vet hvordan de er i str. burde jeg nok hatt 48.. Hater når det blir altfor stramt rundt magen!

edla
11-03-2009, 10:26
Den fra Ellios i strl 46 passet meg bra når jeg var høygravid med Elliot! :D Han er født i juli og jeg er inegn liten fis! :glis:

http://i116.photobucket.com/albums/o9/edlajk/IMG_4424.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o9/edlajk/IMG_4422.jpgG]

:rørt::shock:Skal jeg bli så der stor igjen? :noia:

Monen
11-03-2009, 11:00
Å, så fin mage :rørt:
Kanskje jeg skulle bestilt den, da. Er jo ikke like mange uker på vei denne sommeren som jeg var i fjor!

Var den god og elastisk, ikke sånn stiv og stram i stoffet?
Og er det noe støtte til puppene?

Uregistrerte
11-03-2009, 15:09
Jeg har bestilt på denne nettsiden: WWW.HOSJYTTE.DK De har størrelser opp til 56. Har kjøpt to badedrakter der, og de er kjempefine. Tror det ble ca 250 pr badedrakt inkludert alt.

Monen
11-03-2009, 17:18
Jeg har bestilt på denne nettsiden: WWW.HOSJYTTE.DK (http://WWW.HOSJYTTE.DK) De har størrelser opp til 56. Har kjøpt to badedrakter der, og de er kjempefine. Tror det ble ca 250 pr badedrakt inkludert alt.

Har de mammabadedrakter også? Kunne ikke se det på sidene deres..

Acino
12-03-2009, 21:50
men kanskje dersom man har en del mage fra før, trenger en "god" størrelse fra før; kanskje man da bare kan ta en baderakt i en størrelse større? :vetikke:

Monen
12-03-2009, 22:14
men kanskje dersom man har en del mage fra før, trenger en "god" størrelse fra før; kanskje man da bare kan ta en baderakt i en størrelse større? :vetikke:

Ja, jeg tenkte litt på det. Magen er det som er størst på meg i ugravid tilstand også:knegg:.
Men vurdere å bestille fra USA eller noe også, ser du kan få det til en ganske grei pris..

Acino
12-03-2009, 22:41
Vil gjerne høre hva du ender opp med; og hvordan den passer! :jupp:
Ellos og Kappahl vet jeg forresten også har badetøy i store størrelser :)

Monen
13-03-2009, 07:54
Skal si fra, jeg:jupp:

Monen
16-05-2009, 07:55
Jeg endte opp med å kjøpe en badedrakt på KappAhl i et par størrelser større enn vanlig :) De var ganske fine, faktisk, i brun eller svart. Kostet 249,- :)

Acino
16-05-2009, 15:33
Det var ikke noe å si på prisen heller det, så bra! :glis:
Til vanlig "kler" jeg ikke badedrakt; ser ut som en strandet sel - spesielt om den er svart :knegg: Har klart å styre unna. Det vil si, egentlig har jeg styrt unna strand og badeliv i mange år :sparke: Men siden jeg egentlig er glad i å bade klarte jeg å ta meg sammen i fjor; fikk kjøpt meg ett todelt sett med sånn badeboxer og halternecktopp til. Det kan jeg vel neppe bruke i år - toppen kommer vel til å dekke ned til navlen, kanskje :humre:

Monen
16-05-2009, 16:29
:knegg: Ja, det er det som er problemet. Prøvde sånn topp, nemlig
Men allerede nå var den i korteste laget:noia:.

Jeg er så utrolig glad i å bade, så jeg har faktisk brukt bikini hvert år. Men jeg ferdes ikke på de mest folksomme strendene:knegg:.
I fjor sommer var jeg høygravid, og gikk i bikini da. Men fant ut badedrakt var best i år:flau:.
Kjøpte brun, jeg, syns den var veldig fin:jupp:.