Vis full versjon : Håper noen kan gi meg ett godt råd!
Heg har ett lite problem som jeg tenkte kansje dere her inne kunne hjelpe meg litt med.
Jeg er gravid og inne i min 15 uke og sliter volsomt med trøtthet og lite energi. Jeg har veldig mye hodepine og føler får å ligge under dyna mesteparten av tiden. Nå er det bare det at jeg jobber som nattevakt og må være våken under hele vakta da jeg er her alene og har ansvaret for 4 multihandikappede ungdommer. Alt jeg tenker på er senga mi og gleder meg til å komme hjem til den. Men hjemme har jeg mann som jobber MYE og ei datter som går i 1klasse. Også husarbeid da...... :uff: (Er ikke blitt gjort så mye av det i det siste, men mannen min er heldigvis litt behjelplig med det......) Etter nattevakta får jeg sove i en 6-7 timer så jeg burde jo være i grei form etter det, men det er jeg ikke.. Hele dagen er ødelagt og jeg blir fordet meste sittende forran tv`n... Kjedlig for datteren min som vil leke med mamma innimellom.....
Nå lurer jeg egentlig på om det kansje hadde vært en god idè og sykmelde meg, men jeg er jo ikke syk..... Er bare så forferdelig sliten..snufs... Vet ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå rundt. Jeg har også en del problemer med sjefen min så det gjør jo ikke akkurat tilværelsen min bedre...... (Hun vet ikke at jeg er gravid, ville kansje behandlet meg bedre hvis hun viste det, med hun kan ikke få vite noe før kontrakten min er fornyet 1 mai)
Er det noen av dere som har ett godt råd til meg? Burde jeg bare fortsette som jeg gjør i dag? Burde jeg sykmelde meg? (føler jeg ikke har en god nok grunn for det da.... Hva sier jeg til legen?)
Noen andre forslag???
Håper noen tok seg tid til å lese dette og kansje kan komme med ett eller to gode råd.... Håper jeg ikke virker alt for sytete. Vet jo at jeg egentlig ikke har noe og klage over i forhold til de som sliter med kvalme og bekkenløsning ol......